تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

تحرکات جدید گروه های تروریستی داعش در اطراف کرکوک

منابع عراقی با اشاره به حضور داعشی ها فراری از الحویجه و الشرقاط در کوهی در اطراف این مناطق از این تکفیری ها به عنوان خطری برای کرکوک و الحویجه نام بردند.

رویداد۲۴-منابع عراقی با اشاره به حضور داعشی ها فراری از الحویجه و الشرقاط در کوهی در اطراف این مناطق از این تکفیری ها به عنوان خطری برای کرکوک و الحویجه نام بردند.رشاد کلالی از مسئولا اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: تروریستهای داعشی که از الحویجه و الشرقاط فرار کرده اند در کوه قرجوغ هستند.

وی افزود: حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ داعشی در کوه قرجوغ حضور دارند و پس از فرار از الحویجه و الشرقاط در این منطقه مستقر شده اند. در بالای کوه نیروهای پیشمرگه وابسته به حزب دموکرات کردستان هستند و در ناحیه قراج نیروهای پلیس عراق قرار دارند.

کلالی گفت: این داعشی ها برای ماندن در این کوهها به آب و غذا نیاز دارند و همکاری میان هسته های پنهان در روستای نزدیک به ناحیه قراج وجود دارد. حضور این داعشی ها خطری برای مخمور و قراج است و آنها ممکن است که الحویجه، الشرقاط و کرکوک را هدف قرار دهند. حملات هوایی باید ضد این داعشی ها با توجه به صعب العبور بودن منطقه انجام شود. نیروهای زمینی ارتش عراق به سبب شرایط منطقه نمی توانند پیشروی نظامی داشته باشند. 

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان