تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

در هوا، زمین و دریا فاجعه داریم و آخوندی مسئولیت آن را بر گردن نگرفته است

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس گفت : ما در هوا، زمین و دریا فاجعه داشته و آخوندی مسئولیت بر گردن نگرفته و حاضر به عذرخواهی نشد. باید کجا اتفاق بیفتد که ثابت شود که شما آقای آخوندی علاقه و تعهد ندارید.

رویداد۲۴-نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس گفت : ما در هوا، زمین و دریا فاجعه داشته و آخوندی مسئولیت بر گردن نگرفته و حاضر به عذرخواهی نشد. باید کجا اتفاق بیفتد که ثابت شود که شما آقای آخوندی علاقه و تعهد ندارید.عدل هاشمی‌پور عصر امروز در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: تردید نداشته باشیم که ملت ایران و موکلان ما منتظر اقدام شجاعانه و صادقانه ما در خانه ملت هستند؛ ملتی که چند ماه گذشته شاهد عملکرد و رای اعتمادی بودند که به وزرای دولت یازدهم از جمله وزرایی که قصد استیضاح آنها را داریم، بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به دلیل بصیرت و فرهنگی که دارند رفتار و برخورد ما را زیر نظر دارند، اظهار داشت: امروز مردم متوجه شدند که سوال ما از وزیر کارایی زیادی ندارد. ملت ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بصیرت معنوی و فرهنگی پیدا کرده و می‌دانند دولت مقتدر و انقلابی با روحیه انقلابی از مجلس مقتدر نشات می‌گیرد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس با طرح این سوال که آیا موقع آن نرسیده که برای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان تصمیم قاطع بگیریم تا وزیر دولت با تدبیر و برنامه‌ریزی تلاش خود را برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای خود ابلاغ کند، تصریح کرد: من در یک مکتبی به نام سپاه بزرگ شدم. برخورد غیراخلاقی را محکوم می‌کنیم. خیلی بهتر، روان‌تر و صریح‌تر که بخواهم در اثبات ناکارآمدی آقای آخوندی و مسئولیت خطیر وزارت راه و شهرسازی سخن بگویم، خود آقای آخوندی با عملکرد نارسای خود این ناکارآمدی و بی‌علاقگی را فریاد زدند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی با جان مردم هم در دریا و هم در هوا و هم در زمین ارتباط دارد، خاطرنشان کرد: ما در هوا، زمین و دریا فاجعه داشته و ایشان مسئولیت بر گردن نگرفته و حاضر به عذرخواهی نشدند. باید کجا اتفاق بیفتد که ثابت شود که شما آقای آخوندی علاقه و تعهد ندارید. این ملت تحمل بی‌عدالتی‌ها، نابسامانی‌ها و ناکارآمدی‌ها را ندارد.

وی ادامه داد: وقتی این اتفاقات در هر کجا رخ می‌دهد، مسئولان عالی عذرخواهی کرده یا استعفا می‌دادند، زیبنده بود ایشان هم این کار را انجام می‌دادند. اگر ما از ابزارهای قانونی خود استفاده نمی‌کردیم، این اتفاقات تکرار شده و مسئولان در حاشیه امن قرار می‌گرفتند.

این نماینده مجلس خطاب به آخوندی ابراز داشت: جواب شما به ما پیرامون حوادث اخیر چیست؟ کسانی که غیربومی بودند ولی آنجا آمدند و به دنبال جنازه عزیزان خود بودند، مهمان‌نوازی مردم ما را دیدند. باید جنابعالی مشاوری را جذب کنید تا کوه دنا را با بولدرز صاف کنید تا بتوانیم صاحب هواپیما بشویم؟ با گونی دست و پا و سر و... را از بالا به پایین منتقل می‌کنند. چه کسی می‌خواهد جواب بدهد؟ ربیعی رای آورد، شما هم رای بیاورید، چه کسی جواب ما را می‌دهد؟

هاشمی‌پور افزود:‌ در این اتفاقات با چه کسی برخورد کردید؟ واژگون شدن اتوبوسی که ۴۰ نفر زائر امام رضا (ع) داشتند. ۱۰ نفر آنها تلف شدند. جاده‌های ۱۰ کیلومتر از در حوزه بنده ۱۲ سال است که تفاوتی نکرده‌اند. تاخیر در پرواز، ضامن‌های فراری و شکست‌خورده و... تنها نمونه‌هایی از عملکرد شما هستند. ما امیدواریم اگر شما رای آوردید مشکلات را حل و فصل کنید. عزیزانی هستند که می‌توان زحمات آنها را نادیده بگیریم. انتظار دارم به این موارد توجه جدی شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان