تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

بیش از ۳۰ میلیارد تومان در فرودگاه یاسوج هزینه کرده بودیم/ آمده‌ام که پاسخگو باشم

وزیر راه و شهرسازی گفت: واقعیت این است که ما در فرودگاه یاسوج بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده بودیم و قصدمان این بود که در دهه فجر آن را افتتاح کنیم که شوربختانه این اتفاق افتاد.

رویداد۲۴-وزیر راه و شهرسازی گفت: واقعیت این است که ما در فرودگاه یاسوج بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده بودیم و قصدمان این بود که در دهه فجر آن را افتتاح کنیم که شوربختانه این اتفاق افتاد.‌ عباس آخوندی در بخش اول سخنان خود با بیان اینکه زندگی انسان بر ایمان،‌ عمل صالح و دعوت صبر استوار است، گفت: خیلی خوشبختم که در خدمت شما نمایندگان در جهت توضیح اتفاقات اخیر هستم، این سومین باری است که برای استیضاح خدمت شما می‌رسم و در گذشته هم ۴ بار برای پاسخ دادن به سؤالاتتان به مجلس آمده‌ام.

وی ادامه داد: در همه ادوار گذشته فکر می‌کنم تمام توضیحات من برای شما عزیزان قانع‌کننده بوده و امروز هم برمبنای توضیحات کارشناسی صحبت خواهم کرد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به نمایندگان گفت: باید عرض کنم که همواره از این پرسش و پاسخ لذت برده و می‌برم و مردم‌سالاری و دموکراسی یعنی همین که مردم پرسش‌های خود را مطرح کنند و مسئولان هم پاسخگو باشند که موجب خودسازی است بنابراین نه تنها گله‌ای ندارم بلکه خوشحالم که در خدمت شما هستم.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: در وهله نخست به خانواده جان باختگان تسلیت می‌گویم و بابت تمام کاستی‌ها و کمبودها از مردم و ملت شریف ایران پوزش می‌خواهم.

آخوندی ادامه داد: واقعیت این است که ما در فرودگاه یاسوج بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده بودیم و قصدمان این بود که در دهه فجر آن را افتتاح کنیم که شوربختانه این اتفاق افتاد.

وی خاطر نشان کرد: بی شک حوادث اخیر نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده که حق هم دارند چراکه از  ایمنی و رفاه مردم چیز مهم‌تری وجود ندارد،  من قصد توجیه کردن ندارم آمده‌ام که پاسخگو باشم؛ لذا قبل از آن از هرگونه رنج و زحمتی که بر مردم وارد شد، پوزش می‌خواهم.

وزیر راه، مسکن و شهرسازی تاکید کرد: حمل و نقل یک سیستم پیچیده است بنابراین وقتی که از سانحه صحبت می‌کنیم از مجموعه وظایفمان صحبت می‌کنیم.

وی با اشاره به برف و یخبندان بهمن ماه تهران گفت: هنگام بارش برف ما ۳۲ سانت برف در مهرآباد داشتیم، دمای این فرودگاه منفی ۸\۴ بود، و در فرودگاه امام ۷۰ سانت برف با دمای منفی ۱۲ درجه و در کرج ۳۲ برف داشتیم با دمای  منفی ۱۳ داشتیم.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان