تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان: آمادگی کامل برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی داریم

افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان می گوید ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 کشتی از 2 ماه قبل تشکیل شده و این استان برای برگزاری مسابقات لحظه شماری می کند.

رویداد۲۴-افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان می گوید ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 کشتی از 2 ماه قبل تشکیل شده و این استان برای برگزاری مسابقات لحظه شماری می کند. مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص آمادگی این استان برای میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی گفت: حدود دو ماه پیش ستاد برگزاری این مسابقات تشکیل شده و چند روز قبل هم جلسه ای در این خصوص تشکیل داده ایم.
افشین حیدری افزود: این ستاد به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان تشکیل شده و خوزستان برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ آمادگی کامل دارد. علاوه بر این برنامه های جنبی مثل جشنواره اقوام ایرانی و ظرفیت‌ های صنایع دستی خوزستان نیز در حاشیه برگزاری رقابت ها پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: برای برگزاری این مسابقات هماهنگی کامل با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان داریم و با زیرساختهای خوب استان خوزستان، در سال ۹۶ بیش از ۸۰ میزبانی اردوها و مسابقات داخلی و بین المللی را برگزار کردیم که هیچ مشکلی هم در این خصوص وجود نداشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ادامه داد: تمام دستگاه‌ها به دستور شخص استاندار هماهنگ هستند و شک ندارم اتفاق بزرگی در استان خوزستان خواهد افتاد. با توجه به زمان مناسب برگزاری این مسابقات در فروردین ماه، از نظر شرایط جوی و فضای عمومی جامعه این بازی ها کمک زیادی به نشاط مردم استان می کند.
وی در پایان تاکید کرد از نظر امکانات و مسائل مالی آمادگی کامل برای این مسابقات داریم و خوزستان همدل در انتظار برگزاری یک رویداد بزرگ است.

نظرات شما
پیشخوان