تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

افشاگری نماینده اصولگرای قم و تشنج در جمع امیدی‌ها

نماینده اصولگرای قم از اینکه برخی از اعضای فراکسیون امید از نطق در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی امتناع کردند، انتقاد کرد.

رویداد۲۴-نماینده اصولگرای قم از اینکه برخی از اعضای فراکسیون امید از نطق در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی امتناع کردند، انتقاد کرد.احمد امیرآبادی فراهانی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی که در موافقت با استیضاح آخوندی اتهاماتی علیه اصلاح طلبان مجلس مطرح کرد، منجر به تشنج در میان اعضای فراکسیون امید شد.

این نماینده اصولگرای قم با اشاره به اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی ابتدا از سوی اصلاح طلبان کلید خورده مدعی شد که هدف او از حضور در جمع متقاضیان استیضاح صرفا کمک به استیضاح کنندگان بود و در ادامه گفت: دوستان فراکسیون امید ناگهان تغییر رای داده و در حالی که قرار بود بعضی از آنها در جایگاه موافق استیضاح نطق کنند ، تصمیم دیگری گرفتند و از اظهار نظر در مخالفت با آخوندی انصراف دادند و مرا نیز مانند کیان بدون اسب به میدان فرستادند.

امیرآبادی اضافه کرد: اسناد بسیاری تهیه کرده بودم تا درباره آقای آخوندی مطرح کنم اما با توجه به فضای مجلس احساس می‌کنم بیان آن بی فایده است چراکه صبح امروز  پیامکی به برخی نمایندگان مجلس در یکی از فراکسیون‌ها داده شد که نظر برخی‌ها تغییر کرد.

همزمان با این صحبت ها تعدادی از اعضای فراکسیون امید با حضور در کنار صندلی محمد رضا عارف به مذاکره با یکدیگر پرداختند.

محمدرضا تابش، عبدالکریم حسین‌زاده، محسن علیجانی زمانی، سیدفرید موسوی، سید فاطمه حسینی، علی ابراهیمی، محمود صادقی، محمدرضا بادامچی، محمدرضا نجفی، احمد مازنی ، احمد همتی و چند نماینده مجلس از جمله اعضای فراکسیون امید بودند که در این گعده حضور داشتند و این در حالی بود که پیشتر زمزمه هایی در مورد حضور سید فرید موسوی و بهرام پارسایی در جمع استیضاح کنندگان به گوش می رسد.

احمد بیگدلی دیگر نماینده اصلاح طلب مجلس نیز در واکنش به اظهارات امیرآبادی فراهانی با صدای بلند خواستار ایراد تذکر ماده ۷۹ آیین نامه داخلی مجلس در دفاع از شان نمایندگان شد که علی لاریجانی از او خواست فرصت دیگر تذکر خود را بیان کند. با این حال امیرآبادی در زمانی که بیگدلی با صدای بلند فریاد می زد نطق خود را متوقف کرد و در سکوت نظاره گر ماجرا بود.

در ادامه اصلاح‌طلبان به سمت صندلی محمدرضا تابش رفته و بنظر می‌رسد تصمیم بر آن شد که نائب رییس فراکسیون امید تذکر ماده ۷۹ را اعلام کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان