تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

فوت ۳ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه/۱۱۱ نفر بستری شدند

سخنگوی اورژانس کشور ضمن تشریح گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال از ۱ اسفند لغایت ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۷:۳۰ گفت: ۳ نفر در تهران،زنجان و همدان در مرکز درمانی فوت شدند.

رویداد۲۴-سخنگوی اورژانس کشور ضمن تشریح گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال از ۱ اسفند لغایت ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۷:۳۰ گفت: ۳ نفر در تهران،زنجان و همدان در مرکز درمانی فوت شدند.مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال از ۱ اسفند لغایت ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۷:۳۰ را اعلام کرد.

خالدی کل آمار مصدومان و فوتی را ۴۰۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این آمار ۹۱ درصد مرد و  ۹ درصد زن بوده اند؛ ۳۴ درصد دچار سوختگی و ۴ درصد قطع عضو شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۶۶ درصد مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال بوده است، گفت: ۷۹ درصد از مصدومان استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۹ درصد عابر بوده اند. بیشترین عضو آسیب دیده چشم با ۳۴ درصد است.

سخنگوی اورژانس کشور از اعزام ۷۷ نفر توسط اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد و گفت: ۱۶ نفر در محل توسط اورژانس پیش بیمارستانی درمان شدند. کل مراجعین به اورژانس بیمارستانی  ۳۱۳ نفر بوده و ۲۷۶ نفر درمان و ترخیص شدند.

وی از بستری شدن ۱۱۱ نفر  (بستری در بخش مراقبت های ویژه : ۷ نفر ) خبر داد و گفت: ۳ نفر در (تهران،زنجان و همدان) در مرکز درمانی فوت شدند.

خالدی اضافه کرد: بیشترین تعداد مصدومان مربوط به تهران با ۸۳ نفر (معادل ۲۱ درصد از کل مصدومان)، آذربایجان غربی با ۵۴ نفر (معادل ۱۳ درصد از کل مصدومان) و آذربایجان شرقی با ۳۸ نفر (معادل ۹ درصد از کل مصدومان) بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان