تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

مصدومیت ۱۲ نفر تا این لحظه/۲ نفر قطع عضو شدند

براساس اعلام اورژانس تهران از صبح امروز تاکنون ۱۲ نفر به دلیل حوادثه مربوط به چهارشنبه سوری مصدوم و 2 نفر به دلیل شدت جراحات قطع عضو شدند.

رویداد۲۴-براساس اعلام اورژانس تهران از صبح امروز تاکنون ۱۲ نفر به دلیل حوادثه مربوط به چهارشنبه سوری مصدوم و 2 نفر به دلیل شدت جراحات قطع عضو شدند.آخرین اخبار و آمار مربوط به حوادث چهارشنبه سوری به شرح زیر است؛

مصدومیت 12 نفر از صبح امروز تاکنون/2 نفر قطع عضو شدند

۱۸:۳۰ /اورژانس ۱۱۵ تهران مصدومان مربوط به چهارشنبه سوری در تهران از ابتدای صبح تا ساعت ۱۸ را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۲ نفر در  محل حادثه درمان شدند و ۱۰ نفر به بیمارستان اعزام شدند که از این تعداد دو نفر آقا  ( ۳۰ و ۱۵ساله)  به دلیل شدت  انفجار مواد محترقه قطع عضو شدند.

۱۸:۱۸/ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال از ۱ اسفند لغایت ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۷:۳۰ را اعلام کرد. بر همین اساس در این تاریخ بر اثر انفجار مواد محترقه ۳ نفر فوت و ۱۱۱ نفر بستری شدند.

۱۷:۵۷ /استاندار تهران در مرکز مانیتورینگ پلیس پایتخت جهت بازدید از عملکرد ماموریت چهارشنبه سوری حضور یافت.

اخلالگران تا پایان نوروز مهمان پلیس هستند/مصدومیت یک مرد 35 ساله بر اثر انفجار

 ۱۷:۱۴/ سردار رحیمی، رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که اخلالگران و افرادی که نظم و امنیت و آرامش پایتخت را خدشه‌دار کنند، تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهند بود.

۱۷:۰۷/ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار مواد محترقه در مجتمع مسکونی چهار طبقه ۳۶ واحدی خبر داد و گفت: یک مرد ۳۵ ساله که در لحظه انفجار در داخل ساختمان حضور داشت دچار سوختگی شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان