تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

فراکسیون امید به هیچ وجه وارد لابی‌ و بازی‌های سیاسی نشده و نخواهد شد

نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه اعضای فراکسیون امید از پاکدستان هستند، گفت: همه فراکسیون‌های مجلس به ویژه امید متشکل از پاکدست‌ترین افراد هستند که به هیچ وجه وارد لابی‌ و بازی‌های سیاسی نشده و نخواهند شد.

رویداد۲۴-نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه اعضای فراکسیون امید از پاکدستان هستند، گفت: همه فراکسیون‌های مجلس به ویژه امید متشکل از پاکدست‌ترین افراد هستند که به هیچ وجه وارد لابی‌ و بازی‌های سیاسی نشده و نخواهند شد.احمد بیگدلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۲ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، قبل از استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی طی تذکری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدتی پیش برای سالگرد عملیات کربلای ۴، کربلای ۵ و خیبر خواستیم که در رابطه با شهدا صحبت کنید که تحقق نیافت، امروز نیز روز شهدا بود اما در این مورد صحبتی نکردید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا کی در این مملکت و مجلس شهدا مظلوم واقع می‌شوند، چرا شما به عنوان رئیس مجلس در مورد آنها صحبت نکردید.

علی لاریجانی در پاسخ به بیگدلی یادآور شد: روز گذشته ما در مورد شهدا به طور مفصل سخنرانی کردیم.

بیگدلی در ادامه با استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی گفت: به فراکسیون امید اتهام زدند و این در حالی است که اعضای هر ۳ فراکسیون سیاسی مجلس از پاکدست‌ترین افراد مجلس هستند بنابراین دلیلی وجود ندارد که به هر کدام از فراکسیون‌ها اتهامی زده شود کما اینکه همین مسائل در سال ۸۸ مملکت را به حاشیه کشاند بنابراین با اتهام زنی به یکدیگر نمی‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

وی تأکید کرد: اعضای فراکسیون امید از ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان هستند بنابراین نباید به آنها اتهام زده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چرا بند ۳ ماده ۱۲۴ آیین‌نامه داخلی رعایت نمی‌شود کما اینکه امروز مسائلی در رابطه با مفاسد وزارتخانه‌ها مطرح شد که از جمله محورهای استیضاح نبود بنابراین لازم است که همه نمایندگان آیین‌نامه را اجرا کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم از آنها به دلیل دنبال کردن اخبار امروز صحن مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و افزود: از همین جا اعلام می‌کنم همه فراکسیون‌های مجلس به ویژه امید متشکل از پاکدست‌ترین افراد هستند که به هیچ وجه وارد لابی‌ و بازی‌های سیاسی نشده و نخواهند شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان