تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

کاهش آمار تلفات شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال ۹۰ و ۹۱

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش آمار تلفات شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال ۹۰ و ۹۱ خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه آمار تلفات در شب چهارشنبه سال گذشته و امسال تا این لحظه نسبت به سال ۹۰ و ۹۱ به نصف رسیده است.

رویداد۲۴-معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش آمار تلفات شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال ۹۰ و ۹۱ خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه آمار تلفات در شب چهارشنبه سال گذشته و امسال تا این لحظه نسبت به سال ۹۰ و ۹۱ به نصف رسیده است.مهدی حجت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم به این مرکز آمده و از نزدیک با فعالیت این مجموعه آشنا می‌‌شوم. سیستم ارتباطی در اینجا به صورتی است که از زمانی که تلفن به صدا درمی‌‌‌آید تا زمانی که نیرو اعزام می‌شود، کمتر از ۱۰ ثانیه یا کمی بیشتر زمان می‌‌برد.

وی با بیان اینکه ما یکی از بهترین سیستم‌های آتش‌نشانی را داریم، اظهار داشت: طبیعتا در چنین شبی توجه مردم نیز به جوانان و مراقبت از کودکان لازم است.

معاون شهرسازی و معماری اضافه کرد: خوشبختانه میزان حوادثی که در سال شب چهارشبنه آخر سال در سال گذشته و سال جاری تاکنون به وقوع پیوسته نسبت به میزان حوادثی که در سال ۹۰ و ۹۱ در چهارشبنه آخر سال به وقوع می‌‌‌پیوسته به نصف رسیده است و همه ما در شهر شاهد هستیم که تعداد صداهای ناهنجار کمتر شنیده می‌‌شود.

حجت افزود: امیدوارم امشب حادثه پیش نیاید و مردم بتوانند بدون ایجاد مشکل به شادی بپردازند.

وی درباره ایمنی در ساختمان‌‌های شهر تصریح کرد: ایمنی‌سازی ساختمان‌های شهر مراحل متعددی دارد و از استفاده‌کنندگان و طراحان و سازندگانی و نگهداری‌‌کنندگان ساختمان همه در ایمنی ساختمان موثر هستند. خوشبختانه برای ارتقای سطح ایمنی ساختمان‌‌ها اقداماتی خوبی انجام شده و یکی از مهمترین موضوعات ما این است که نباید تیرکه در محل ساختمان‌‌‌ها باشند تا اگر مورد خاصی پیش آمد کار امدادرسانی به آسانی انجام شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان