تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

مراجعه کنندگان در حد سطحی آسیب دیده اند

پزشک اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی با بیان اینکه تاکنون مراجعه کنندگان در حد سطحی آسیب دیده اند، گفت: تا همین هفته پیش موارد مراجعه ای داشتیم که مربوط به چهارشنبه سوری سال گذشته بود که جهت عمل های ترمیمی آمده بودند.

رویداد۲۴-پزشک اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی با بیان اینکه تاکنون مراجعه کنندگان در حد سطحی آسیب دیده اند، گفت: تا همین هفته پیش موارد مراجعه ای داشتیم که مربوط به چهارشنبه سوری سال گذشته بود که جهت عمل های ترمیمی آمده بودند.محمدرضا نرمانی، پزشک اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری در جمع خبرنگاران گفت: تنها توصیه من به هموطنان این است که طبق آموزشهای رسانه ای از مواد آتش زا پرهیز کنند و در صورت آسیب دیدگی حتی برای آسیب های ضعیف هم به مراکز سوختگی مراجعه کنند؛ چرا که سوختگی ناشی از مواد محترقه عارضه های مختلفی در پی داشته باشد.

وی افزود: در صورت آسیب دیدگی، موضع سوختگی را زیر شیر آب بگیرند، در حد امکان با کرم ها چرب نگه دارند، در اولین فرصت به مراکز سوختگی مراجعه کنند و از خوددرمانی هایی مثل استفاده از خمیردندان بپرهیزند.

نرمانی با بیان اینکه تاکنون مراجعه کنندگان در حد سطحی آسیب دیده اند، گفت: تا همین هفته پیش موارد مراجعه ای داشتیم که مربوط به چهارشنبه سوری سال گذشته بود که جهت عمل های ترمیمی آمده بودند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان