تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

سازنده 19ساله مواد محترقه در آتش سوخت

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی مطهری گفت: یک نفر از مراجعه کنندگان دچار سوختگی درجه بالا شده است که خود این فرد 19 ساله سازنده مواد محترقه بوده است و اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.

رویداد۲۴-مدیر بیمارستان سوانح سوختگی مطهری گفت: یک نفر از مراجعه کنندگان دچار سوختگی درجه بالا شده است که خود این فرد 19 ساله سازنده مواد محترقه بوده است و اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.علی اصغر کریمی، مدیر بیمارستان سوانح سوختگی مطهری عنوان کرد: تا کنون  دوازده نفر به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند که چهار نفر از این تعداد بستری و بقیه به صورت سرپایی مداوا شده اند.

وی گفت: سه نفر از کسانی که بستری شده اند از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده اند و یک نفر هم دچار  سوختگی درجه بالا شده است که خود این فرد 19 ساله سازنده مواد محترقه بوده است و اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.

کریمی با اشاره به اینکه بیماران سرپایی بیشتر از ناحیه دست ها مصدوم شده اند و زیر ده درصد سوختگی داشته اند،افزود: یک نفر از افراد مراجعه کننده سیزده ساله بوده و بقیه هم در سنین نوجوانی هستند.یک مرد مسن هم عابر پیاده بوده و بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب دیدگی شده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان