تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

بازی با گربه های جنگجو

بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars . یک بازی با گرافیک عالی که داستان نبرد گربه های مختلف سطح یک شهر را روایت میکند. این بازی توسط سازندگان بازیهای معروف King of Thieves و Cut the Rope ساخته شده است.

رویداد۲۴-بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars . یک بازی با گرافیک عالی که داستان نبرد گربه های مختلف سطح یک شهر را روایت میکند. این بازی توسط سازندگان بازیهای معروف King of Thieves و Cut the Rope ساخته شده است. گربه ها موجودات دوست داشتنی هستند که میتوانند ساعتها شما را با کارهایشان سرگرم کنند. اما اگر همه چیز آنطور که آنها میخواهند پیش نرود اعصبانیتشان باعث میشود که آنقدرها هم دوست داشتنی نباشند. مصداق این حرف را میتوانید در بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars مشاهده کنید. یک بازی با گرافیک عالی که داستان نبرد گربه های مختلف سطح یک شهر را روایت میکند. این بازی توسط سازندگان بازیهای معروف King of Thieves و Cut the Rope ساخته شده است. این بازی در دنیا با استقبال قابل توجه ای از سوی کاربران سراسر دنیا مواجه شده تا جایی که بیش از 55 میلیون کاربر آن را دانلود کرده اند. شما در این بازی میتوانید به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر دنیا به رقابت بپردازید و برنده میدان نبرد باشید. اما در این بازی چه اتفاقی می افتد. این بازی شما را به میدان نبرد ربات های جنگی می برد، روبات های که گربه های استثنایی با قدرتهای ویژه آن ها را کنترل می کنند. کار شما این است که در این بازی قطعات رباتها را در سطح شهر پیدا کنید و با ان روباتی اختصاصی بسازید. در واقع در این بازی  به یک مهندس واقعی تبدیل میشوید که باید ماشین جنگی خود را طراحی ، ساخته و ارتقا دهید. در نهایت نیز از قدرت گربه های خیابان برای کنترل این رباتها استفاده و به جنگ با دشمنان بروید

روبات شما کارشا را از یک حیاط خلوت شروع می کنند اما زمانی خواهد رسید که در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت خواهید کرد . با برنده شدن در هر مبارزه به قطعات جدیدی از ربات ها دست پیدا می کنید که با کمک ان ها قوی تر و شکست ناپذیر تر از همیشه خواهید شد. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار خواهد گرفت.

نظرات شما
پیشخوان