تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

محور اصلی استیضاح سقوط هواپیماست

آقای وزیر راه و وزیر کار با توجه به سخنی و گستردگی کار وزارت خانه‌هایشان باید بررسی شود؛ زیرا که این دو بزرگوار همه توان خود را به کار گرفته‌اند.
رویداد۲۴آقای وزیر راه و وزیر کار با توجه به سخنی و گستردگی کار وزارت خانه‌هایشان باید بررسی شود؛ زیرا که این دو بزرگوار همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

محسن بیگلری در مورد استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  با توجه به حوادث پیش آمده استیضاح امروز کاملاً جدی است و حتی نتیجه بررسی جعبه سیاه هواپیما هم موثر است چرا که محور اصلی استیضاح سقوط هواپیماست.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم  با توجه به نزدیکی شروع سال نو و انتخاب زمان استیضاح افزود:  اینکه شب عید است و  زمان عیدی کارگران تأمین اجتماعی است بهتر بود استیضاح بعد تعطیلات نوروزی اتفاق می‌افتد که هم این مرحله طی  و هم نتیجه بررسی جعبه سیاه کاملاً واضح و روشن می‌شد.

نماینده سقز و بانه در مجلس دهم درباره عملکرد دو وزیرراه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: مشکل گستردگی دو وزارت خانه راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید تفکیک شود به گونه‌ای که شهرسازی خود نیازمند یک وزارت خانه است و راه وزارت خانه‌ای دیگر می طالبد و همین طور کار و رفاه اجتماعی.

وی افزود: همین بزرگی باعث مشکلات فراوان می‌شود و با وزارتخانه کوچک قابل‌مقایسه نیست و عملکرد آقای وزیر راه و وزیر کار با توجه به سخنی و گستردگی کار وزارت خانه‌هایشان باید بررسی شود؛ زیرا که این دو بزرگوار همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

محسن بیگلری صحبت‌های امروز موافقان و مخالفان را در نتیجه رأی‌گیری بسیار مهم ارزیابی کرد و تاکید کرد که حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح در رأی نمایندگان به طور قطع تأثیر به سزایی خواهد داشت.

منبع: تدبیر24

نظرات شما
پیشخوان