تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
وقتی اطلاع‌رسانی پرسپولیس ۴ ساعت تاخیر دارد!

برانکو: این برد، عیدی ما به هواداران بود/ تیم ۹ امتیازی صعود می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به دلیل همزمانی با شب عید، برد مقابل الوصل امارات را به عنوان عیدی به هواداران تقدیم می‌کند.
رویداد۲۴- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به دلیل همزمانی با شب عید، برد مقابل الوصل امارات را به عنوان عیدی به هواداران تقدیم می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از دیدار برابر الوصل امارات در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم از این برد خرسندم. بازی مهمی را بردیم و این برد برای صعود ما خیلی مهم بود. از هواداران ممنون هستم و این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم و این برد عیدی به هواداران بود.

وی افزود: بازی سختی بود و باید در این مسابقه از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم که این کار را هم انجام دادیم. الوصل تیم خوبی در امارات است اما در لیگ قهرمانان خوب نتیجه نگرفته است. آنها چند مصدوم داشتند و نتوانستند به موفقیت برسند. آنها مقابل السد مستحق باخت نبودند.

برانکو تصریح کرد: من در آسیا تجربه دارم و معمولا تیمی با ۹ امتیاز صعود می‌کند. اکنون ما ۹ امتیاز گرفته‌ایم ولی صد در صد صعود نکرده‌ایم ولی تجربه من می‌گوید تیم ۹ امتیازی صعود می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه پیامی برای ایرانی‌ها دارید، خاطرنشان کرد:  به همه مردم ایران نوروز را تبریک می‌گویم. به خصوص به هواداران پرسپولیس عید نوروز را تبریک می‌گویم. ما امروز هدیه بزرگی به هواداران دادیم. خوشحالیم که آنها را شاد کردیم و قهرمانی در لیگ برتر را هم در پیش داریم و برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تیم رسانه‌ای به رقابت‌های برون مرزی اعزام می‌کند اما این افراد در کوچکترین وظیفه رسانه‌ای خود که انعکاس اظهارات و اتفاقات دیدارهای خارج از خانه پرسپولیس است نیز کم‌کاری می‌کنند و با ساعت‌ها تاخیر اظهارات سرمربی تیم را در اختیار هواداران قرار می‌دهند.

شاید بهتر باشد مدیران پرسپولیس به جای این همه افراد در قالب روابط عمومی و اطلاع رسانی باشگاه، یک نفر را اعزام کند و به او تکلیف کند که تمامی اتفاقات و اظهارات مربیان و بازیکنان را بلافاصله بر روی خروجی سایت باشگاه منعکس یا به هر طریقی در اختیار رسانه‌ها قرار دهد تا هواداران پرسپولیس به لحظه در جریان اتفاقات بازی تیم‌شان قرار گیرند.

این کمترین خواسته هواداران از یک باشگاه می‌تواند باشد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان