تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت/ حضرتی رئیس شد، میرزایی نیکو سخنگو

نماینده اصلاح مردم دماوند در ملجس از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت و انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد.

رویداد۲۴-نماینده اصلاح مردم دماوند در ملجس از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت و انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد.قاسم میرزایی نیکو با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت اعلام کرد: پیرو برنامه‌ ریزی صورت گرفته صبح امروز اولین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت با حضور ۲۲ نفر از نمایندگا ن مجلس و همچنین آقای مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: درا ین جلسه ضمن طرح مباحث کلی و مقدماتی انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون مشترک انجام شد و اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

نماینده اصلاح طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس آقای الیاس حضرتی نماینده تهران با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس کمیسیون مسشترک اصلاح ساختار دولت در مجلس انتخاب شد و آقایان بیت اله عبداللهی نماینده اهر و هریس و داریوش اسماعیلی نماینده سروستان به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

این نماینده عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: خانم زهرا ساعی نماینده تبریز و آقای سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده یزد به عنوان دبیران این کمیسیون مشترک و من نیز به عناون سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدم.

سخنگوی کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت خاطرنشان کرد: این کمیسیون با حضور پنج نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی و تعدادی از هر یک از دیگر کمیسیون‌های مجلس تشکیل شده است.

میرزایی‌نکو در پایان خاطرنشان کرد: برنامه کاری کمیسیون مشترک این است که مجموعه مسائل مربوط به اصلاح ساختار دولت جمهوری اسلامی که شامل پنج لایحه و سه طرح می‌شود را مورد بررسی قرار دهد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان