تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

اگر لازم باشد برای لژیونر شدن بازیکنانمان خون می‌دهیم!

مسئول بلند مرتبه سعودی با وقاحت تمام در پاسخ به اینکه چرا با پول بازیکنانشان را راهی لالیگا کردند، عنوان کرد که حاضرند علاوه بر پول، خون هم دهند.

رویداد۲۴-مسئول بلند مرتبه سعودی با وقاحت تمام در پاسخ به اینکه چرا با پول بازیکنانشان را راهی لالیگا کردند، عنوان کرد که حاضرند علاوه بر پول، خون هم دهند. سعودی‌ها ۲ ماه پیش در اقدامی عجیب با دلارهای نفتی ۱۳ بازیکن ملی پوش خود را به لالیگا و دسته اول اسپانیا منتقل کردند که این اقدام آنها سر و صدای زیادی را در محافل ورزشی کرد. این اقدام آنها با شکست بزرگی مواجه شد زیرا هیچ کدام از این بازیکنان تاکنون یک دقیقه هم برای تیمشان بازی نکردند و این پروژه شکست خورده در آستانه پایان است.

ترکی آل شیخ، رئیس هیات ورزش عربستان در راس این پروژه شکست خورده قرار داشت که امروز در مصاحبه با روزنامه الریاضیه عربستان درباره اینکه رسانه‌های اسپانیا از جمله آس این اقدام آنها را غیرحرفه‌ای دانسته با وقاحت تمام این طور پاسخ داد: می دانم که خیلی‌ها می گویند که ما با پول بازیکنانمان را به اسپانیا فرستادیم و این درست است و هیچ ابایی نداریم که این را بگویم. اگر لازم باشد برای لژیونر کردن بازیکنانمان خون هم می دهیم!

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان