تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

اظهارنظر دو عضو شورای شهر درباره استعفای شهردار تهران

با وجود انتشار اخبار پراکنده ای مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران از سمت خود، تاکنون این خبر به تأیید هیچ مقام رسمی نرسیده است اگرچه همچنان استعفای نجفی از سوی برخی مطلعین غیر رسمی تأیید می شود.

رویداد۲۴-با وجود انتشار اخبار پراکنده ای مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران از سمت خود، تاکنون این خبر به تأیید هیچ مقام رسمی نرسیده است اگرچه همچنان استعفای نجفی از سوی برخی مطلعین غیر رسمی تأیید می شود. بدنبال انتشار اخبار تأیید نشده ای مبنی بر استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران از سمت خود، دو عضو شورای شهر تهران در گفتگو با إعلام کردند: تا این لحظه هیچ خبر قطعی درباره این استعفا نشنیده و این خبرها را تنها در فضای مجازی دیده اند!

علی اعطا و مجید فراهانی دو عضو شورا با بیان اینکه از این دست شایعات بارها در فضای مجازی منتشر، اما تأیید نشده است، گفتند: اگر قرار به استعفای شهردار باشد یقینا این مورد به رییس شورای شهر تهران منتقل خواهد شد و اعضای شورا در جریان این تصمیم قرار می گیرند.

(محسن هاشمی، رییس شورا اما برای تأیید این خبر، پاسخگو تماس های ما نبود) علی اعطا همچنین درباره جلسه فوق العاده امروز ظهر شورا که در خبرها آن را به موضوع استعفای شهردار ارتباط داده بودند هم گفت: این جلسه، جلسه پایان کار شورا در سال ٩٦ و جمع بندی و هم اندیشی اعضای شورا درباره فعالیت شوراست و ارتباطی به این موضوع ندارد و تنها با حضور اعضای شورا و بدون حضور شهردار برگزار می شود.

نظرات شما
پیشخوان