تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

حجتی وزارتخانه نابودشده کشاورزی را احیا کرد/ منطقه‌ای کردن مشکلات به سود کسی نیست

نماینده مردم بم در مخالفت با استیضاح محمود حجتی گفت: وزیر کشاروزی کاری کرده است کارستان وزارت خانه نابود شده کشاورزی را احیا کرد،‌ آقای حجتی چرا به مردم نمی‌گوئید چه کرده‌اید.

رویداد۲۴-نماینده مردم بم در مخالفت با استیضاح محمود حجتی گفت: وزیر کشاروزی کاری کرده است کارستان وزارت خانه نابود شده کشاورزی را احیا کرد،‌ آقای حجتی چرا به مردم نمی‌گوئید چه کرده‌اید.حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در جلسه استیضاح وزیر کشاورزی که صبح امروز آغاز شد در مخالفت با استیضاح با بیان این حجتی از  سنگرسازان بی‌سنگر دفاع مقدس بودند و در دوران سازندگی کشور بعد از جنگ در استان‌های متفاوت مشغول خدمت بوده است، گفت: یادم نمی‌رود حجتی زمانی در سیستان و بلوچستان استاندار بود با تدبیر و دانش امنیت را برای مردم به وجود آورد.

وی ادامه داد: برخی از علمای علم مدیریت مدیران را به سه دسته تقسیم می‌کنند؛ یک سری را قمارباز می‌گویند، چون آینده‌نگر، کلان‌نگر و برنامه‌نگر نیستند و همیشه شیرخط می‌اندازند. دسته دیگر کسانی هستند که از علم برخوردار نیستند، اما فقط یک گروه از مدیران هستند که باعث می‌شوند تغییر و تحول به وجود بیاید آقای حجتی از این دسته هستند.

نماینده مردم بم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما همیشه به امروز نگاه می‌کنیم و به گذشته کاری نداریم، اظهار داشت: چرا نگاه نمی‌کنید آقای حجتی چه وزارتخانه‌ای را تحویل گرفته است، چرا نگاه نمی‌کنید وزارت کشاورزی چه وضعتی داشت و امروز وضعیت این وزارتخانه چگونه است؟

نیکزادی‌پناه خطاب به نمایندگان گفت: روزگاری ما گندم، شکر، گوشت، قند و سایر اقلام دیگر را وارد می‌کردیم اما دیگر این واردات صورت نمی‌گیرد،‌ متاسفانه آقای حجتی این‌ها را نمی‌گوید،‌ آقای حجتی کاری کارستان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حجتی یک وزارت‌خانه را از نابودی نجات داده است، کشاورزی ما نابود است؟ چرا نابود است؟ پاسخ این چرا را مشخص کنید نه این که به حجتی حمله کنیم؟  امروز می‌بینم دوستان مسائل منطقه‌ای را مطرح می‌کنند. در بم که حوزه انتخابیه من است مشکلات زیاد است اما منطقه‌ای کردن مشکلات به سود کسی نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: چرا مسائل را منطقه‌ای مطرح می‌کنید؟ چه دلیلی دارد؟ آقای حجتی توضیحاتی دادند چرا توجه نمی‌کنید؟ آقای حجتی چرا کارهایی را که انجام داده‌اید به مردم نمی‌گویید؟ اجازه دهید این مرد عمل به کارهای خود عمل کند،‌ چرا این گونه برخورد می‌کنید؟

وی با شاره به این که گفته می‌شود میانگین سنی در وزارت کشاورزی زیاد است، گفت: دائم می‌گویید معاونان حجتی پیر هستند. مگر نیروی انسانی وجود داشت و آقای حجتی استفاده نکرد؟ چرا می‌خواهید بی‌عزتش کنید؟ باید در کنار آقای حجتی قرار بگیریم و به ایشان کمک کنیم.

نیکزادی پناه با بیان این که کشاورزی و هر کار تولیدی ما منابع می‌خواهد اظهار داشت: آیا می‌شود بانک کشاورزی که تخصصی است منابع به عنوان سپرده بگیرد با سود ۲۵ درصد و با سود ۱۸ درصد پرداخت کند؟ آیا آقای وزیر منابع در اختیارش بود که انجام نداد؟

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان