تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

خدمات‌رسانی ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات در نوروز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات در نوروز خدمات ارایه می کنند.

رویداد۲۴-رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات در نوروز خدمات ارایه می کنند.570 پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور در نوروز 97/فعالیت همه بخش های بیمارستانی در کشور

روسای اورژانس و سازمان امداد و نجات از امادگی خدمات رسانی  سازمان اورژانس و هلال احمر در ایام نوروز خبر داد.

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ گفت: در سال 96 حوادث زیادی از جمله زلزله کرمانشاه را پشت سرگذاشتیم و تلاش کردیم در تمام این حوادث خدمت رسانی به موقعی به مردم ارائه کنیم.

رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر خاطر نشان کرد: ۳۴۵۰ خودرو امدادی، ۲۴ بالگرد هلال احمر در نوروز امسال خدمات رسانی می کنند.

او ادامه داد: ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات و اسکان اضطراری در نوروز خدمات ارایه می کنند.

در ادامه پیرحسین کولیوند - رییس اورژانس کشور در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ گفت: ۲۱ درصد فعالیت های نوروز پارسال مربوط به حوادث جاده ای بود.

او با اشاره به خدمات اورژانس در طرح نوروزی گفت: همه بخش های بیمارستانی در کشور بخصوص اورژانس در نوروز فعال است همچنین خدمات پزشکی و دندانپزشکی مانند سالهای گذشته به در مراکز شبانه روزی اورژانس ارائه می شود.

رییس اورژانس کشور با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ها خاطرنشان کرد: دستگاهای نوار قلب، الکتروشوک و سونوگرافی را در آمبولانس های اورژانس قرار دادیم.

او ادامه داد: همچنین در برخی از آمبولانس ها گروه خون o منفی را ذخیره کردیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: افراد دارای بیماری های مزمن حتما داروهای خود را همراه داشته باشند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان