تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

کاهش 30 درصدی حوادث شب چهارشنبه آخر سال

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 30 درصدی حوادث شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

رویداد۲۴-فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 30 درصدی حوادث شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در حاشیه طرح رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر در نوروز 97 گفت: در خصوص مراسم سه‌شنبه آخر سال که شب گذشته برگزار شد، از مردم تشکر می‌کنم که همکاری خوبی با پلیس داشتند البته برخی اقشار تحرکاتی داشته و به توصیه‌های پلیس توجه نکردند پلیس نیز در صحنه به آنها تذکر داده و مانع حرکات آنها شدند. بسیاری از مردم نیز توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و در جلوی منازل برنامه‌های خود را اجرا کردند.

او در خصوص تعداد مجروحان حوادث سه‌شنبه آخر سال گفت: این برنامه تعداد زیادی مجروح و مصدوم داشت که آمار آن تا ظهر امروز اعلام خواهد شد اما حوادث چهارشنبه آخر سال در شب گذشته 30 درصد نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشت و ما امیدواریم هر ساله با رعایت مردم محیط آرام‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری مردم در شب آخرین چهارشنبه سال گفت: آمار مجروحان این حادثه امروز از طریق سازمان اورژانس اعلام خواهد شد.

سردار اشتری در ادامه خاطرنشان کرد: مردم برای سفرهای نوروزی به توصیه‌های پلیس راهور توجه کنند و سفرهای خود را مدیریت کرده و در اوج سفر به مسافرت نروند.

سردار اشتری همچنین با تاکید بر عوامل موثر در بروز تصادفات جاده‌ای گفت: ما به صنایع خودروسازی توصیه‌های لازم را برای ارتقای ایمنی خودروها انجام دادیم. همچنین محل‌های حادثه‌خیز شناسایی شده و آنها را به دستگاه مربوطه اعلام کردیم که برخی از این نقاط رفع و مابقی آن نیز با علامت‌گذاری مشخص شده و هشدارهای لازم را از این طریق به رانندگان می‌دهد، اما مهمترین عامل در تصادفات عامل انسانی است که توصیه می‌کنیم رانندگان با آرامش کامل سفر کرده و بعد از طی یک مسافت  10 الی 15 دقیقه حتما استراحت کنند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان