تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

دانشگاه تهران: بازجویی از 5 دانشجوی بازداشتی در مراحل پایانی است

امیدوارم این دانشجویان اوایل هفته آینده و قبل از پایان سال آزاد شوند.

رویداد۲۴-امیدوارم این دانشجویان اوایل هفته آینده و قبل از پایان سال آزاد شوند.معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه در طول مراحل بازپرسی برخورد مناسب و در شأن دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران با آنها صورت می‌گیرد، گفت: امیدوارم این دانشجویان اوایل هفته آینده و قبل از پایان سال آزاد شوند.

مجید سرسنگی در گفت‌وگو با ایسنابا تاکید بر اینکه بازجویی و بازپرسی دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران در مراحل پایانی خود قرار دارد، اظهارکرد:   روز سه شنبه جلسه‌ای با مراجع قضایی داشتم و آن‌ها در این جلسه قول داده‌اند رسیدگی به پرونده‌های دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران را در اولویت کار خود قرار داده و سرعت بیشتری ببخشند. مطمئنم مسئولان همانطور که در آزادی 42 دانشجوی بازداشتی دانشگاه تهران در حوادث دی ماه اخیر به قولشان وفادار بودند،‌ در زمینه آزادی 5 دانشجوی فعلی دانشگاه قبل از پایان سال نیز به قولشان عمل کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دانشجویان بازداشتی دانشگاه در وضعیت خوبی به سر می‌برند، گفت: براساس ارتباطی که هم با قوه قضائیه و هم با دانشجویان بازداشتی داریم خوشبختانه در مراحل مختلف بازپرسی برخورد مناسب و در شأنی با دانشجویان صورت ‌می‌گیرد، بنابراین نگرانی در این زمینه از سوی برخی دوستان و خانواده‌ها وجود ندارد.

سرسنگی تاکید کرد: با همه دانشجویان بازداشتی ارتباط دارم و ملاقات‌هایی نیز با آن‌ها داشته‌ام . هرکدام از این دانشجویان بازداشتی پرونده‌های مختلفی دارند، اما در هر صورت قول تسریع رسیدگی به همه دانشجویان از سوی مرجع قضایی داده شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان