تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

پرونده تخلفات مجتمع پالادیوم به کمیسیون ماده صد ارجاع شد

محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از ارجاع پرونده تخلفات مجتمع پالادیوم به کمیسیون ماده صد خبر داد.

رویداد۲۴-محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از ارجاع پرونده تخلفات مجتمع پالادیوم به کمیسیون ماده صد خبر داد. محمد سالاری در خصوص تخلفات مجتمع پالادیوم گفت: پرونده مجتمع پالادیوم که اقدام به احداث پل و تونل زیرزمینی در عرصه خیابان عمومی و همچنین احداث مجموعه بنا‌های مازاد بر پروانه ساختمانی کرده بود برای رسیدگی و صدور رأی به کمیسیون ماده صد ارجاع شد.

وی ادامه داد: در فرآیند جابجایی مدیریت شهری قدیم و جدید، مالک پالادیوم در توافقی غیرقانونی با شهرداری منطقه یک، نسبت به ایجاد پل هوایی و تونل زیرزمینی برای برقراری ارتباط مجموعه‌های شمالی و جنوبی مجتمع پالادیوم اقدام کرده و در عین حال در ساختمان جنوبی که به منظور تامین پارکینگ مجموعه‌های در حال ساخت احداث شده تخلفات گسترده‌ای به صورت اضافه بنا با رویکرد تبدیل به فضای تجاری انجام داده بود، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر در خصوص ورود شورا به موضوع تخلفات انجام شده در مجتمع پالادیوم اظهارکرد: من به موضوع ورود پیدا کردم و طی تذکری به شهردار تهران خواستار رسیدگی به موضوع شدم و این موضوع با دستور شهردار تهران و توسط سازمان بازرسی شهرداری تهران مورد پیگیری جدی قرار گرفت.

سالاری گفت: طی چند روز اخیر این پرونده برای رسیدگی به تخلفات و صدور رأی به کمیسیون ماده صد ارجاع شد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان