تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

بستری شدن ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه/۲۵۶۰ مصدومیت از ناحیه چشم و دست

رییس اورژانس کشور از کاهش ۵۰ درصدی مصدومیت‌ها در مراسم مرتبط با چهارشنبه آخر سال ۹۶ خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۴ نفر نیز فوت شدند.

رویداد۲۴-رییس اورژانس کشور از کاهش ۵۰ درصدی مصدومیت‌ها در مراسم مرتبط با چهارشنبه آخر سال ۹۶ خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۴ نفر نیز فوت شدند.پیر حسین کولیوند(سرپرست اورژانس کشو) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی مصدومیت‌ها در چهارشنبه آخر سال ۹۶ ؛ گفت: امسال تعداد فوتی‌ها کاهش قابل توجهی داشت و همچنین با شدت مصدومیت کمتری مواجه بودیم. بیشترین مصدومیت ها مربوط به دست و بعد از آن آسیب دیدگی چشم بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مصدومین از شهر تهران و کمترین آن‌ها هم از استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان بوده‌اند؛ عنوان کرد: اکثر آسیب دیدگاه در بازه سنی ۶ تا ۲۹ سال بودند که ۳۰ درصد آنها را عابرین پیاده شکل می‌دادند. امسال به دلیل تجهیز همه مراکز درمانی؛ مصدومین بین این مراکز توزیع شدند و با شلوغی مواجه نبودیم که در نتیجه کیفیت خدمات ارائه شده افزایش یافت.

کولیوند گفت: از ابتدای اسفند تا کنون ۳۴۴۶ نفر دچار مصدومیت شده‌اند که از این تعداد ۸۲۵ نفر دچار سوختگی درجه دو دو سه،۵۲ نفر دچار قطع عضو،۱۱۱۳ نفر دچار آسیب دیدگی چشم،۱۴۴۷ نفر دچار مصدومیت دست و ۳۱۸ نفر هم بستری شده‌اند. همچنین ۱۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند و ۴ نفر نیز فوتی داشتیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان