تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

افزایش ۱۱۳ موردی ماموریت‌های اورژانس تهران در شب چهارشنبه‌سوری

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران از افزایش عملیات‌های سازمان اورژانس در شهر تهران در شب آخرین چهارشنبه سال خبر داد و گفت: به دلیل افزایش پوشش دهی اورژانس،کل ماموریت‌های اورژانس ۱۱۳ مورد افزایش داشته است.

رویداد۲۴-معاون فنی و عملیات اورژانس تهران از افزایش عملیات‌های سازمان اورژانس در شهر تهران در شب آخرین چهارشنبه سال خبر داد و گفت: به دلیل افزایش پوشش دهی اورژانس،کل ماموریت‌های اورژانس ۱۱۳ مورد افزایش داشته است.رضا معتمدی (معاون فنی و عملیات اورژانس تهران) با تشریح عملیات‌های اورژانس در آخرین چهارشنبه سال گفت: با توجه به اینکه نسبت به سال گذشته سطح پوشش‌دهی اورژانس بیشتر بوده، از همین‌رو ماموریت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل ماموریت‌های اورژانس تهران در چهارشنبه سوری سال جاری ۱۸۱ مورد بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۱۳ موردی داشته است، گفت: ۵۳ نفر بیشتر از سال گذشته توسط اورژانس تهران به بیمارستان منتقل شده‌اند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه ۹۶ اورژانس تهران ۲۱۳۹ ماموریت انجام داده که باز هم نسبت به سال گذشته ۳۴۰ مورد افزایش ماموریت داشته است.

معتمدی اضافه کرد: تعداد افراد منتقل شده به بیمارستان نیز در اسفندماه سال ۹۵، ۶۲۵ نفر بوده که در سال ۹۶ به ۶۹۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان