تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

دستگیری 90 نفر در شب چهارشنبه آخر سال در قم

در حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال، 90 نفر در استان قم بازداشت شدند.

رویداد۲۴-در حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال، 90 نفر در استان قم بازداشت شدند. سرهنگ "صیاد درویشی" جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت : این افراد به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم، آتش زدن لاستیک در وسط خیابان و برهم زدن نظم عمومی دستگیر و با توجه به شدت جرمی که مرتکب شدند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.وی افزود: شب گذشته 1200 عدد مواد محترقه توسط پلیس کشف شد، که 200 عدد از این مواد، پرخطر بوده و در صورت استفاده می‌توانست خطرات جدی را ایجاد کند.جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: هم‌چنین 35 دستگاه خودرو در این رابطه توسط پلیس توقیف شد که تا پایان تعطیلات نوروز ترخیص نخواهد شد.درویشی اضافه کرد: حوادث مربوط به شب گذشته نسبت به سال‌های قبل از نظر شدت و آسیب‌هایی که به وجود آمد کمتر بود و ما شاهد چالش جدی در مجموعه استان نبودیم.

مصدومیت 19 نفر در قم

وی افزود: شب گذشته 19 نفر در قم مصدوم شدند که 16 تن از آنان به صورت سرپایی مداوا و 3 نفر نیز در بیمارستان بستری شدند که مشکل آنان جدی نیست.

درویشی ادامه داد: با آمادگی پلیس و همراهی سایر نهادها و پشتیبانی میدانی دستگاه قضائی شب چهارشنبه آخر سال بدون چالش جدی در استان قم داشتیم، برخی رفتارهای ناهنجار انجام گرفت اما به دلیل حضور به موقع پلیس مشکل جدی ایجاد نشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: شب گذشته با توجه به افزایش 100 درصدی تماس با سامانه 110 در رابطه با مزاحمت افراد خاص در بخش‌های مختلف نسبت به سال قبل، با عملیات به هنگام پلیس اقدام‌های ناهنجار آنان، ناکام ماند.

درویشی خاطرنشان کرد: سال گذشته 77 نفر شامل 63 مرد و 14 زن در حوادث چهارشنبه آخر سال استان قم مصدوم که 33 نفر در محل حادثه درمان و 44 نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

نظرات شما
پیشخوان