تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

واکنش داروغه‌زاده به اظهارات حاتمی‌کیا/ تو خوبی دیگران هم خوبند

ابراهیم داروغه زاده یادداشتی را خطاب به حاتمی کیا منتشر کرد.

رویداد۲۴-ابراهیم داروغه زاده یادداشتی را خطاب به حاتمی کیا منتشر کرد. ابراهیم داروغه‌زاده در صفحه اینستاگرام خود خطاب به ابراهیم حاتمی‌کیا نوشت: معلوم است که حضور خالق ناب‌ترین آثار سینمای دفاع مقدس ایران همچون مهاجر” "دیده‌بان” و ” از کرخه تا راین ” در جشنواره فیلم فجر باعث افتخار برگزار کنندگان آن باشد.

بسیار خوشحال می‌شویم پیشنهادهای شما عزیز درد آشنا را برای همسوتَر شدن جشنواره فیلم فجر با آرمان‌های راستین انقلاب،بشنویم.
همه مخاطبان سینما دوستِ ایران عزیز اذعان دارند که شما سفارش واقعی را از قلب خودتان می‌گیرید نه از سرمایه‌گذارهایتان، ” موج مرده” بهترین شاهد این مدعاست.

اینکه شما درد ملی را فهم می‌کنید و برای آن فیلم می‌سازید منافاتی ندارد با اینکه دیگر همکاران‌تان نیز دردهای جامعه را درک کنند، همه موضوعات ملی ما خارج از مرزهای ما و امنیتی نیستند، معضلات اجتماعی داخل کشور هم موضوعات ملی هستند و نیاز به ساخته شدن فیلم‌های انتقادی مشفقانه داریم، شما هم روزگاری ما را "دعوت” کردید برای دیدن "گزارش یک جشن”.
حق بودن مسیر فیلمسازی شما با حق بودن مسیر فیلمسازی همکاران شما تعارضی ندارد، شما خوب هستید دیگران هم خوب هستند.

از آخرین باری که داور جشنواره فیلم فجر انقلاب بودید ۱۰ سال می‌گذرد، در آن دوره سیمرغ بهترین فیلمنامه به فیلم خوب و ملی "زادبوم "تعلق گرفت. البته متاسفانه فیلم به مدت هشت سال توقیف شد.

از صمیم قلب آرزو داریم پس از ۱۰ سال دوباره افتخار بدهید و در مقام قاضی در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر انقلاب حضور داشته باشید سینما سینما
 

نظرات شما
پیشخوان