تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

دستگیری عاملان تیراندازی به آتش نشانان

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان تیراندازی به آتش‌نشانان خبر داد.

رویداد۲۴-سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان تیراندازی به آتش‌نشانان خبر داد.سرهنگ فرزاد تاجره درباره دستگیری عاملان تیراندازی به آتش‌نشانان گفت: ساعت ۲۲:۲۰ شب گذشته به ماموران کلانتری ۱۹۰  مجیدیه اعلام شد دو نفر آتش‌نشان در ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۳ واقع در خیابان استاد حسن بنا میدان سرباز از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند.

او ادامه داد: رئیس کلانتری به همراه تیم عملیات کلانتری سریعا در محل حاضرشد  که آثار جراحات بر روی بدن دو آتش نشان مشهود بود. حین بررسی‌های میدانی ماموران متوجه مردی ۵۰  ساله شدند که از طبقه دوم ساختمان روبروی آتش نشانی به صورت مشکوکی نظاره گر ماجرا بود.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری با بیان اینکه ماموران این مرد را به پایین ساختمان فراخواندند و پس از چند پرسش، علائم نگرانی در او مشاهده کردند گفت: این مرد دقایقی بعد بیان داشت به همراه همسایه واحد کناری خود با اسلحه دولول ساچمه زنی به جلوی ساختمان آمدیم و اول خودم دو تیر هوایی زدم و بعد از من مرد همسایه ۴۴ ساله اسلحه را  گرفت و دو تیر مستقیم شلیک کرد که ناگهان ترسید و از محل حادثه با اسلحه متواری شد و نمی دانم به کجا رفت.

سرهنگ تاجره با بیان اینکه با اخذ دستور مقام قضائی ماموران به منزل نفر متواری شده وارد شدند تصریح کرد: در بررسی از منزل یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف کردند. ضمنا چهار پوکه از نوع ساچمه‌ای نیز در جلوی ساختمان یافت شد. با مجموعه اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در شرق تهران شناسایی شد  و سریعا ماموران به محل اعزام و همان شب موفق به دستگیری متهم شدند که در نتیجه عملیات پلیس اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف شد.

او ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه اظهارکردند قصد تیراندازی به ماموران آتش نشان را نداشتند و به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر زدند چراکه از آن قبلا استفاده نکرده بودند که تیرها به خطا رفت و به آنان اصابت کرد. تحقیقات تکمیلی تحت نظارت مقام محترم قضایی پرونده تحت رسیدگی است .

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان