تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

سومین قهرمانی بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال بانک سرمایه در سومین سال حضور در لیگ برتر برای سومین‌بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

رویداد۲۴-تیم والیبال بانک سرمایه در سومین سال حضور در لیگ برتر برای سومین‌بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. دور برگشت دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان پیگیری شد و تیم خاتم اردکان که در دیدار رفت سه بر دو مغلوب حریف شده بود، میزبان بانک سرمایه بود.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در ست سوم این دیدار 25 بر 22 مغلوب خاتم اردکان شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا با دو برد متوالی در مرحله نهایی این رقابت‌ها، برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر والیبال مردان ایران شوند.

تیم خاتم اردکان که حضورش در مرحله نهایی شگفتی لیگ برتر امسال محسوب می‌شود، با ارائه نمایش‌های زیبا و تماشاگر پسند در دو دیدار مرحله نهایی به رغم تلاش فراوان مغلوب بانک سرمایه شد تا به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها اکتفا کند.

احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیرکل، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی، پیمان اکبری مربی و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی از جمله تماشاگران دیدار فینال در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان بودند.

داود نافعی و وحید پورکاشیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که سه هزار تماشاگر داشت. همچنین خلیل یگانه مجد و ابراهیم فیروزی ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران در این مسابقه بودند که 120 دقیقه طول کشید.

تیم بانک سرمایه در ابتدای آخرین دیدارش در لیگ برتر از ترکیب شهرام محمودی، فرهاد قائمی، محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و ژیگالدو استفاده کرد.

در آنسوی میدان عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم اردکان نیز از ترکیب حسین امیری، محمد رضی‌پور، اکبر ولایی، امیرعلی فتحعلی، علیرضا جلالی و محمدطاهر وادی در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

بدین ترتیب سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور جام «شهید محسن حججی» که از یکشنبه 16 مهرماه آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه) با قهرمانی بانک سرمایه به پایان رسید، خاتم اردکان نایب قهرمان شد و تیم‌های پیکان تهران شهرداری تبریز نیز عنوان سوم مشترک این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

بانک سرمایه با کسب مقام قهرمانی سال 96 لیگ برتر، سهمیه نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از 8 تا 15 مردادماه سال 97 در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار می‌شود، به دست آورد.

نظرات شما
پیشخوان