تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

بررسی و بازخوانی سیاست‌های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل

بیست‌وچهارمین جلسه کمیته دائمی (شورای‌عالی) پدافند غیرعامل، سیاست‌های کلی نظام در حوزه پدافند غیر عامل برای ارائه به مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفت.

رویداد۲۴-بیست‌وچهارمین جلسه کمیته دائمی (شورای‌عالی) پدافند غیرعامل، سیاست‌های کلی نظام در حوزه پدافند غیر عامل برای ارائه به مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفت.بیست‌وچهارمین جلسه کمیته دائمی (شورای‌عالی) پدافند غیرعامل کشور به ریاست سردار سرلشکر سردار محمد باقری و با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضاء کمیته دائمی پدافند غیرعامل  با عنوان بررسی و بازخوانی سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند  غیر عامل  برای ارائه به مجمع تشخیص مصلحت نظام  در دفتر رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

در ابتدای این جلسه از سوی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشورگزارش‌هایی از رزمایش پدافند زیستی در فرودگاه امام خمینی (ره) و دستاوردهای این رزمایش، همایش پدافند غیرعامل در حوزه بانکی و بررسی نتایج برگزاری، همچنین اجرای رزمایش طرح پدافند غیر عامل سرزمینی جزیره خارک همراه با رزمایش تخلیه جمعیت در شرایط حادثه نفتی با ارائه دستاوردهای آن ارائه شد.

در ادامه از سوی اعضاء، سیاست‌های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل  برای ارائه به مجمع تشخیص مصلحت نظام  مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفت.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان