تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرقت مسلحانه 4 کیلو طلا

سارقان مسلح نقابدار که کیف حامل 4 کیلو طلا را به سرقت برده بودند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

رویداد۲۴-سارقان مسلح نقابدار که کیف حامل 4 کیلو طلا را به سرقت برده بودند تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

هفته گذشته چهار مرد نقاب دار درحالی که کلتی در دست داشتند یک خودروی «ون»، را در عوارضی تهران-قم متوقف کرده و کیف حاوی چهارکیلو طلای یکی ازمسافران را با تهدید به سرقت برده و متواری شدند.

در بررسی‌ها مشخص شد مرد میانسال که برای خرید طلا از اصفهان به تهران آمده بود، هدف سرقت دزدان مسلح قرار گرفته است. به دنبال این سرقت، تحقیقات تخصصی برای دستگیری مردان مسلح آغاز شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
برای یکی از دوستان من هم یکبار این اتفاق افتاد، بالاخره تصمیم گرفت هر وقت خریدی داره از تهران به اصفهان، یک شرکتی هست به اسم فاروس ایران هستش. بهش یک صندوقچه میدن که هیچ کس حتی خود شرکت هم نیمتونه بازش کنه و فقط با یه کی پد مخصوص که به مشتری میدن باز میشه و توش جی پی اس هم داره. مشتری میره میگرده و هرچی طلا و جواهر میخره میذاره تو اون صندوقچه و درشو میبنده، وقتی داره برمیگرده شهر خودش، شرکت میره تو آخرین جایی که این خریدش را انجام داده، صندوقچه را ازش میگیره و خودشون میبرن مقصد تحویلش میدن. فکر میکنم برای هر کیلو طلا 2 یا 3 % ارزش طلا را ازش میگیرن ولی تو این سال گذشته دوستم بهم میگفت واقعا خیالش راحت شده. میگفت طلاها به جهنم، همش فکر میکردم اگر خودمو بکشن، تکلیف زن و بچه ام چی میشه.
نظرات شما
پیشخوان