تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

کارخانه: بزودی درباره امتیاز تیم بانک سرمایه تصمیم گیری خواهیم کرد

«مصطفی کارخانه» سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه، با ابراز تاسف از انحلال باشگاه بانک سرمایه گفت: ناراحتم و بزودی طی جلسه ای با مسئولان فدراسیون والیبال درباره واگذاری امتیاز این باشگاه تصمیم گیری خواهیم کرد.

رویداد۲۴-«مصطفی کارخانه» سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه، با ابراز تاسف از انحلال باشگاه بانک سرمایه گفت: ناراحتم و بزودی طی جلسه ای با مسئولان فدراسیون والیبال درباره واگذاری امتیاز این باشگاه تصمیم گیری خواهیم کرد. کارخانه با اشاره به جلسه مدیران ارشد بانک سرمایه و تصمیم آنان مبنی برانحلال باشگاه این بانک افزود: مدیران این بانک تصمیم به انحلال باشگاه گرفته و به نظر می رسد دیگر کاری برای این باشگاه نمی توان کرد، اتفاقی که همه را در شوک فرو برده و خانواده بزرگ والیبال را ناراحت کرد.
وی افزود: تیم والیبال بانک سرمایه در سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال، برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شد و امروز که به یک قطب بزرگ در این ورزش تبدیل شده است، باید شاهد انحلال آن باشیم.
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ادامه داد: این تیم امروز همانند درخت تنومندی است که دیگران برای گرفتن انگیزه در این رشته ورزشی و سایر مسایل اجتماعی به این تیم نگاه می کنند، اما این تصمیم انگیزه ها را ازبین می رود و این در حالی است که نمی توانیم کاری کنیم.
کارخانه در پاسخ به این سئوال که مسئولان بانک چرا تصمیم به انحلال این باشگاه گرفتند، اظهار داشت: در جلسه مسئولان بانک حضور نداشتم و نمی دانم دلیل اصلی این تصمیم آنان چیست؟ شاید دیگر مجموعه بانک نمی خواهد تیم داری کند.
وی افزود: البته آنان طی سال هایی که تیم داری کردند، چیزی برای این تیم کم نگذاشتند و مجموعه باشگاه نیز از حمایت بانک قدردانی می کند.
به گفته وی، مسئولان فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه) در خصوص این تصمیم جلسه ای با مسئولان بانک داشتند، اما نتوانستند مانع این تصمیم شوند.
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در پاسخ به این سئوال که چه تدابیری باید اندیشیده شود تا شاهد اتفاقات این چنینی در ورزش کشور به ویژه ورزش والیبال که تعداد تیم های شرکت کننده درآن محدود هستند نباشیم، عنوان کرد: ما ورزشکاران کار خود را می کنیم، بخش دیگر در اختیار دولت و مجلس است که باید در این زمینه با قدرت تر عمل کنند، تیم های باشگاهی پایه و اساس تیم های ملی هستند و نیاز به حمایت دارند.
وی معتقد است، همانطور که باشگاه ها دغدغه تیم های ملی را برطرف می کنند، دولت و مجلس نیز باید نگرانی های معیشتی و ورزشی کادر فنی و بازیکنان تیم های باشگاهی را برطرف کنند. این که یک تیم با هزار زحمت به این مرحله برسد و بر اساس یک تصمیم منحل شود، کار مناسبی درورزش ایران نیست.
مسئولان بانک سرمایه امروز طی جلسه ای تصمیم به انحلال باشگاه والیبال بانک سرمایه گرفتند. خبری که کارخانه نیز ضمن تایید آن درباره این تصمیم ابراز تاسف کرد.
به طور حتم تصمیم انحلال تیم والیبال بانک سرمایه علاوه بر جامعه والیبال، جامعه ورزش را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و باید شاهد پیامدهای بعدی این تصمیم در عرصه های مختلف باشیم.

نظرات شما
پیشخوان