تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

لطفی: گزارشی مبنی بر سوء استفاده قابل توجه در شرکتهای شستا نداریم

مدیرعامل شستا با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه سوءاستفاده قابل توجهی در شرکت‌ها انجام شده باشد، نداریم، ابراز داشت: البته این سخن به معنای آن نیست که خلافی در شرکت‌های زیرمجموعه شستا صورت نمی‌گیرد.

رویداد۲۴-مدیرعامل شستا با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه سوءاستفاده قابل توجهی در شرکت‌ها انجام شده باشد، نداریم، ابراز داشت: البته این سخن به معنای آن نیست که خلافی در شرکت‌های زیرمجموعه شستا صورت نمی‌گیرد.لطفی تصریح کرد: در مجموعه‌های اقتصادی به بزرگی شستا احتمال تخلف هم وجود دارد اما آنچه مهم است، اعمال نظارت و پیش‌گیری‌های لازم با استفاده از مدیران پاکدست، اعمال قدرت از طریق کمیته‌های نظارتی و صدور آیین‌نامه‌های کافی است.


لطفی درباره استفاده از مدیران بازنشسته در شرکت‌های وابسته به شستا بیان کرد: درخصوص اعمال ماده ۲۴۱ قانون تجارت و قانون ممنوعیت استفاده از بازنشستگان نهایت تلاش خود را برای رعایت قوانین انجام داده‌ایم تا جایی که طی نامه‌ای به سازمان ثبت شرکت‌ها اسامی اعضای هیات مدیره و مدیران شاغل در شستا را ارسال کرده‌ایم و درخواست شده در صورتی که این افراد جای دیگری عضویت دارند، اعلام شود تا نسبت به این افراد اعمال قانون صورت گیرد.

وی در پایان یادآور شد: ما آمادگی خود را برای تشکیل جلسات مشترک با کمیسیون‌های مختلف مجلس و همچنین اساتید، کارشناسان، حوزه های تخصصی دانشگاه در جهت استفاده از دیدگاه‌های آنها، تشریح وضعیت کنونی شستا ، بیان محدودیت‌ها، تنگناها، برنامه‌ها و... برای شفاف‌سازی هر چه بیشتر و تنویر افکارعمومی اعلام می‌کنیم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان