تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

پلتفرم ها بر پایه استارتاپ ها توسعه یابد

دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی، توسعه در بخش پلتفرم‌های موجود در فضای مجازی را یکی از ضرورت‌های مهم در بخش اطلاعات و ارتباطات در کشور دانست.

رویداد۲۴-دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی، توسعه در بخش پلتفرم‌های موجود در فضای مجازی را یکی از ضرورت‌های مهم در بخش اطلاعات و ارتباطات در کشور دانست.مهدی فقیهی با تاکید بر لزوم  فعالیت در زمینه ساخت پلت فرم‌های بومی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور گفت: یکی از راه‌های توسعه بخش فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی در کشور، ایجاد پلتفرم‌هایی است که بر بستر آن‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها بتوانند آزادانه و به‌راحتی به کسب‌وکار بپردازند و در بستر ایجادشده با هزینه کمتر در عوض با سرعت بیشتری وارد بازار شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند، بیان کرد: ایجاد و توسعه پلتفرم‌ها، یکی از ضرورت‌های مهم در بخش اطلاعات ارتباطات در کشور است، که می‌بایست به آن توجه کرد.

فقیهی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه ساخت پلتفرم‌های گوناگون در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت گرفته است اظهار کرد: بخشی از این پلتفرم ها با حمایت های  معاونت علمی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی دیگر و بخش خصوصی شکل‌گرفته‌ است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان