تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیش بینی ضرغامی از سال97

شکست استیضاح آقای عباس آخوندی برای سومین بار با وجود مطالبه عمومی و عزم اولیه اکثریت مجلس، بیانگر حاکمیت منافع و ضعف و ناتوانی ساختار‌های کهنه سیاسی، حتی در ائتلاف‌های مرسوم سیاسی است.
رویداد۲۴-عزت الله ضرغامی نوشت:شکست استیضاح آقای عباس آخوندی برای سومین بار با وجود مطالبه عمومی و عزم اولیه اکثریت مجلس، بیانگر حاکمیت منافع و ضعف و ناتوانی ساختار‌های کهنه سیاسی، حتی در ائتلاف‌های مرسوم سیاسی است.


قابليت تاثير‌گذاري تك‌تك مردم بر افكار عمومي، هشدار و زنگ خطر جدي براي جريان‌هاي سياسي است تا تغيير رويه را در اولويت اول اقدامات خود قرار دهند؛ در غير اين صورت يا به صورت كامل حذف خواهند شد يا منفعلانه به دنبال افكار عمومي حركت خواهند كرد.

سال ٩٧، سال كمرنگ شدن جريان‌هاي سنتي اصلاح‌طلب و اصولگرا و برجسته شدن جريان‌هاي عدالتخواه و انقلابي است كه نمي‌خواهند به زور همرنگ جماعت شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
اگر امنیت نباشد کشته میشویم بدست دیگران اما اگر عدالت نباشد خودکشی می کنیم وقتی بی عدالتی زیاد شد خودکشی ها زیاد می شود آنوقت دیگر کسی نمی ماند که از امنیت کشور دفاع کند بعلاوه کسانی بوده اند که بخاطر نبود عدالت به دشمن و تکفیری ها پیوستند و امنیت را نشانه گرفتند و حالا من بعد از 6سال فقط بدلیل عدم تامین اعتبار از سوی قوه قضاییه با آنکه در 16نفر اول بودم با تیر خلاص دیوان عدالت اجازه ورود به قوه قضاییه ندارم شما بگویید من چه کنم؟!به بیت رهبری و بازرسی قوه قضاییه رفتم گفتند حق با شماست ولی نمی توانیم نامه ات را برعلیه قوه قضاییه باقدام برسانیم!
نظرات شما
پیشخوان