تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷

اعلام شماره تماس‌های ضروری برای مسافران در ایام نوروز

برای افزایش رفاه حال مسافران نوروزی شماره تماس‌های ضروری در بخش‌های حمل و نقل اعم از هوایی، ریلی، جاده‌ای و دریایی اعلام می‌شود.

رویداد۲۴-برای افزایش رفاه حال مسافران نوروزی شماره تماس‌های ضروری در بخش‌های حمل و نقل اعم از هوایی، ریلی، جاده‌ای و دریایی اعلام می‌شود. از آنجایی در پیک مسافرت‌های نوروزی احتمال قرارگیری مسافران در شرایط اضطرار و نیاز آنها به تماس با دستگاه‌ها و متولیان شقوق مختلف حمل و نقل وجود دارد، شماره تماس مراکز اطلاع‌رسانی و پاسخگو به مسافران اعلام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور و اطلاع دقیق از میزان ترافیک شبکه راه‌های کشور با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با وارد کردن نام شهر مبدا و مقصد اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.

همچنین مسافران دریایی می‌توانند با شماره تماس ۱۵۵۰ به مرکز جست وجو و نجات دریایی متصل شوند. در تمام استان‌های ساحلی شمالی و جنوبی کشور با شماره‌گیری تلفن  ۱۵۵۰ مراکز جستجو و نجات دریایی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مسافران دریایی است.

مسافران حمل و نقل هوایی هم می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره ۱۹۹تماس بگیرند و همچنین مسافران برای اطلاع از پروازهای فرودگاه امام و یا پرسش‌های احتمالی خود با شماره ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند. همچنین امکان برقراری تماس با شماره ۵۱۰۰۱-۰۲۱برای مسافران وجود دارد.

همچنین مسافرانی که حمل و نقل ریلی را برای انجام سفرهای نوروزی انتخاب کرده‌اند برای کسب اطلاعات از وضعیت حرکت قطارها و رفع سوالات احتمالی می‌توانند با شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند. 

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان