تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷

روحانی میثاقنامه پویش ملی' نه به تصادفات' را امضا کرد

رئیس جمهوری صبح امروز -چهارشنبه - در بازدید از پایگاه امداد و نجات چیتگر،میثاقنامه پویش ملی نه به تصادفات را امضا کرد و به کمپین «بهرفت» هلال احمر پیوست.

رویداد۲۴-رئیس جمهوری صبح امروز -چهارشنبه - در بازدید از پایگاه امداد و نجات چیتگر،میثاقنامه پویش ملی نه به تصادفات را امضا کرد و به کمپین «بهرفت» هلال احمر پیوست.حسن روحانی، در نخستین ساعات صبح امروز (یکم فروردین) پس از بازدید از پایگاه امداد و نجات چیتگر به کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوست.

رئیس جمهوری به همراه علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در نخستین روز سال 97 با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده ای عاصم ترابی (چیتگر) از این پایگاه بازدید کرد و به گفت و گو با امدادگران پرداخت.

 بهرفت طرحی برای آموزش عبور و مرور کودکان است و با هدف آموزش عبور و مرور به کودکان و در جهت کاهش خسارات رانندگی راه اندازی شده است.

مسابقه پیامکی بهرفت نیز در ایام نوروز اجرا می‌شود و همه هموطنان می‌توانند در صورت نداشتن تخلف رانندگی در ایام نوروز به شماره 100147 پیامک بزنند و در این مسابقه شرکت کنند. سازمان جوانان هلال احمر به قید قرعه به رانندگانی که تخلف نداشته باشند، جایزه می دهد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان