تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

هیچ کس بخاطر اینکه نظرش مخالف نظر حکومت است، مورد تعقیب قرار نمی‌گیرد/ عده‌ای از آزادی موجود استفاده می‌کنند و می‌گویند آزادی وجود ندارد

رهبر انقلاب تاکید کردند: هیچ کس بخاطر این که نظرش مخالف نظر حکومت است مورد تعقیب و فشار قرار نمی‌گیرد. هر کس چنین ادعایی کند دروغ گفته است و بنا هم نیست کسی متعرض اینها شود.

رویداد۲۴-رهبر انقلاب تاکید کردند: هیچ کس بخاطر این که نظرش مخالف نظر حکومت است مورد تعقیب و فشار قرار نمی‌گیرد. هر کس چنین ادعایی کند دروغ گفته است و بنا هم نیست کسی متعرض اینها شود.آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، لحظاتی پیش در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی فرمودند: حلول سال نو و عید نوروز را تبریک عرض می‌کنم و شهادت حضرت امام هادی (سلام‌الله‌علیه) را تسلیت عرض می‌کنم.

ایشان افزودند: این امام بزرگوار در مجموعه‌ی آثار و برکاتی که از ائمه‌ی هدی (علیهم‌السلام) رسیده است، این خصوصیت را دارد که در ضمن زیارت، مهم‌ترین فصول مربوط به مقامات ائمه (علیهم‌السلام) را با بیان وافی و شافی و با زیباترین تعبیرات بیان کردند. زیارت جامعه‌ی کبیره از این بزرگوار است؛ زیارت امیرالمؤمنین در روز غدیر -یکی از غرر تعبیرات و فرمایشات ائمه (علیهم‌السلام)- از این بزرگوار است.

رهبر انقلاب تاکید کردند: امیدواریم که به برکت نگاه عطوفت‌آمیز این امام بزرگوار که شهادت ایشان با روز اول سال و با عید نوروز همراه شده است ملت ایران در این سال از هدایت الهی برخوردار باشند.

آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه درکشور ما استعدادها و ظرفیت های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که تاکنون از آنها استفاده نشده است، فرمودند:  اگر استفاده بشود وضعیت کشور به مراتب پیش خواهد رفت وبهتر خواهد شد. باید ببینیم چه چیزی باعث شده نتوانیم ازاین ظرفیت وسیع استفاده کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه انقلاب امتحان خوبی در این زمینه پس داده است، خاطرنشان کردند: ملت ایران توانسته است اصول بنیادین و شعارهای اصلی انقلاب را با همان استحکام اول تا امروز حفظ کند. استقلال ،آزادی، مردم سالاری، اعتماد به نفس ملی، خودباوری ملی، عدالت و برتر از همه اینها تحقق و پیاده شدن احکام دین و شریعت در کشور شعارهای اصلی انقلاب است. این شعارها با همان طراوت اول حفظ شده است

رهبر انقلاب فرمودند: امروز کشور از استقلال برخوردار است، این واکنش ملت ایران به ۲۰۰ سال سلطه بیگانگان بر این کشور است. همه ملت های دنیا به نحوی از انحا نوعی ملاحظه کاری در مقابل قدرتها دارند. استقلال و آزادی در کنار هم جزو شعارهای اصلی انقلاب بوده است.

آیت‌الله خامنه‌ای یادآور شدند: عده‌ای بی انصافی می‌کنند از آزادی موجود استفاده می‌کنند و می‌گویند آزادی وجود ندارد، رادیوهای بیگانه هم سخنان آنها را بازتاب می ‌دهند. امروز درکشور ما آزادی فکر، آزادی بیان ، آزادی انتخاب وجود دارد.

رهبر انقلاب تاکید کردند: هیچ کس بخاطر این که نظرش مخالف نظر حکومت است مورد تعقیب و فشار قرار نمی‌گیرد. هر کس چنین ادعایی کند دروغ گفته است و بنا هم نیست کسی متعرض اینها شود.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود...

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
اخوی رهبر این چه حرفیه! همین چند روز پیش شیرزادی رو بخاطر اینکه نظر فقهی اش رو گفته بود بردن زندان؟،ء
نظرات شما
پیشخوان