تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷

جنایت‌های تروریست‌ها علیه اهالی متوقف شود

دولت سوریه در دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان خواستار توقف اقدامات جنایتارانه تروریستها علیه اهالی دمشق شد.

رویداد۲۴-دولت سوریه در دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان خواستار توقف اقدامات جنایتارانه تروریستها علیه اهالی دمشق شد. دولت سوریه درباره جنایت‌های تکفیری‌ها علیه اهالی دمشق نامه هایی را به صورت جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان ارسال کرد.

بر اساس این گزارش، دولت سوریه در این نامه تأکید کرده است: جنایت های تکفیری‌ها علیه اهالی دمشق هرچه سریع‌تر باید متوقف شود.

دمشق همچنین اعلام کرده است: طرف‌های خارجی همچون رژیم وهابی سعودی و همچنین رژیم قطر که با پول و سلاح از تروریست‌ها حمایت می‌کنند هرچه سریع‌تر حمایت‌های خود را متوقف سازند.

این در حالی است که جنایات گروه‌های تکفیری در سایه حمایت‌های برخی دولت‌های غربی و سکوت سازمان‌]ای بین‌المللی کماکان ادامه دارد. در یکی از تازه‌ترین اقدامات تأسف بار،  در حمله خمپاره ای به منطقه کشکول دمشق ۴۴ نفر از  غیرنظامیان کشته شدند.

از سوی دیگر،  وزارت دفاع روسیه نیز امروز چهارشنبه اعلام کرد که تاکنون حدود ۴۰ تُن تسلیحات شیمیایی از اماکن آزاد شده از لوث وجود تروریست‌ ها در سوریه کشف شده است.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان