تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷

قدوس:گل تونس تصادفی بود

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار تدارکاتی مقابل تونس گفت:گلی که برای تونس به ثمر رسید تصادفی و در اثر برخورد به ساق پای بازیکن ایرانی وارد دروازه شد؛ به عبارتی با گل به خودی و از بدشانسی ما بود.

رویداد۲۴-هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار تدارکاتی مقابل تونس گفت:گلی که برای تونس به ثمر رسید تصادفی و در اثر برخورد به ساق پای بازیکن ایرانی وارد دروازه شد؛ به عبارتی با گل به خودی و از بدشانسی ما بود. سامان قدوس با سخت توصیف کردن بازی ایران و تونس افزود: شرایط زمین و بارش باران کار را برای ما کمی سخت کرده بود؛ بازی در چنین زمینی برای من آسان و راحت است زیرا در سوئد در زمین چمن مصنوعی بازی می کنم که سرعت حرکت توپ بالا است.
وی با بیان اینکه به خوبی می توان آینده روشنی را برای تیم ملی تصور کرد، ادامه داد: بازیکنان تونس خوب و روحیه تهاجمی و خشنی دارند و به همین دلیل فشار زیادی روی تیم ایران داشتند.درنیمه دوم شرایط بهترشد، به گونه ای که تیم ایران توانست بازی را کنترل کند اما با وجود فرصت هایی که داشتیم موفق به گلزنی نشدیم.
دیدارتدارکاتی ایران وتونس برای آماده سازی ملی پوشان کشورمان جهت حضور در جام جهانی 2018 روسیه شب گذشته (سوم فروردین ) برگزارشد وتیم ملی با یک گل به خودی با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.
این فوتبالیست 24 ساله کشورمان گفت:کادر و مربیان خوبی داریم؛ بازیکنان هم خودشان را باور کرده و بر همین اساس ما در مسیر پیشرفت هستیم و به بازی هایی از این دست نیاز داریم.امیدوارم که با بهترین شرایط آماده حضور در جام جهانی شویم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان