تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۷

فاش کنندگان اطلاعات داخلی "اپل" دستگیر می شوند

شرکت اپل با انتشار یادداشتی به کارمندان خود درباره نشت اطلاعات داخلی به رسانه ها هشدار داده و تأکید کرد تاکنون 12 نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

رویداد۲۴-شرکت اپل با انتشار یادداشتی به کارمندان خود درباره نشت اطلاعات داخلی به رسانه ها هشدار داده و تأکید کرد تاکنون 12 نفر در این ارتباط دستگیر شدند.این یادداشت در شبکه داخلی اپل پست شده است. اپل در یادداشت خود اعلام کرده در سال ۲۰۱۷ میلادی ۲۹ نفر از فاش کنندگان اطلاعات داخلی را دستگیر کرده که از این تعداد  ۱۲ نفر  بازداشت شده اند. همچنین فردی که فاش کرده بود ارائه برخی از ویژگی های جدید iOS تا  سال ۲۰۱۹ به تعویق می افتد، نیز بین افراد بوده است.

 در این یادداشت آمده است: افرادی که اطلاعات را نشت می کنند، خواه کارمند، پیمانکار یا تهیه کننده اپل باشد، حتما دستگیر می شوند.

همچنین در آن توضیح داده شده تحلیلگران رسانه ها، وبلاگ نویسان از این نشت اطلاعات منفعت مالی می برند اما فاش کنندگان آن همه چیز را ازدست می دهند.

این شرکت توضیح داده با تحقیقات داخلی فاش کنندگان اطلاعات را زودتر ردیابی می کند. در همین راستا بسیاری از کارمندان از اپل اخراج شده اند و در برخی موارد، شرکت از افراد شکایت کرده است.همچنین کارمندان اخراجی به سختی می توانند در شرکتی دیگر استخدام شوند.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان