تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۷

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با بازیکنان و کادر فنی تیم نوجوانان ایران

تولیت آستان قدس رضوی با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان ایران دیدار کرد.

رویداد۲۴-تولیت آستان قدس رضوی با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان ایران دیدار کرد. حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم نوجوانان ایران گفت: دستیابی به قهرمانی‌های ورزشی‌ نیازمند تلاش، اعتماد به نفس، اراده قوی و زمان‌شناسی برای استفاده به موقع از ظرفیت‌هاست.
وی افزود: توصیه من به شما جوانان این است که همواره حرکت و پویایی خود را حفظ کنید و اجازه ندهید شکست‌های مقطعی شما را دچار ناامیدی و خمودگی کند. اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در میادین ورزشی، مظهر توانایی‌های یک ملت و موجب تقویت غرور و شادی ملی است.
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: ﻓﺘﻮت، ﺷﺠﺎﻋﺖ، جوانمردی، حمیت، غیرت و ایمان از ویژگی‌های ورزشکار پهلوان ایرانی است که فرهنگ غنی ملت ایران را در عرصه‌های جهانی به نمایش می‌گذارند.
وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: شما با تمام ورزشکاران نوجوان دنیا متفاوت هستید، از این جهت که عشق به اهل بیت(ع) را در دل دارید. پیروزی‌های شما اشک شوق را بر چهره مادران شهید می نشاند و موجب شادی بسیاری از مسلمانان و مظلومان عالم در اقصی نقاط دنیا می‌شود. از همین نوجوانی پیوندتان را با امام رضا(ع) تقویت کنید و از این امام رئوف برای موفقیت و سربلندی مدد بجویید.

نظرات شما
پیشخوان