تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۷

جاده هراز بازگشایی شد

محدوده رانشی جاده هراز که به علت سقوط تیر برق مسدود شده بود دقایق قبل با تلاش راهداران و پلیس راه بازگشایی شد.

رویداد۲۴-محدوده رانشی جاده هراز که به علت سقوط تیر برق مسدود شده بود دقایق قبل با تلاش راهداران و پلیس راه بازگشایی شد. سرهنگ قدمی، رییس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز محدوده رانشی که به علت سقوط تیر برق به داخل محور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز مسدود دقایق قبل با تلاش راهداران و پلیس راه بازگشایی شد.

وی افزود: هم اکنون ترافیک در جاده هراز به دلیل سقوط تیر برق سنگین است و تا نیم ساعت دیگر این ترافیک بر طرف می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز از آب اسک به سمت تهران وچالوس سنگین، در جاده سوادکوه پرحجم، کیاسر و محدوده درون شهری عادی وروان گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود. افزود: یکطرفه شدن جاده هراز تا روان شدن ترافیک لغو شده است.

وی افزود: یکطرفه شدن آمد وشد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به کرج تا یک ساعت دیگر اعمال می‌شود. رییس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی گفت: آمد وشد تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده سوادکوه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع شد. رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: بر اساس این گزارش آمد وشد موتور‌سیکلت تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۶ فروردین از محور‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است. تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان