تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

اعزام فوق العاده زائران به عتبات در ایام رجب و شعبان/اعلام هزینه‌ اعزام‌های هوایی و زمینی

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام های فوق العاده در ایام  و اعیاد رجب و شعبان خبر داد و نرخ اعزام‌های زمینی و هوایی را اعلام کرد.

رویداد۲۴-مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام های فوق العاده در ایام  و اعیاد رجب و شعبان خبر داد و نرخ اعزام‌های زمینی و هوایی را اعلام کرد.مرتضی آقایی، مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از اعزام‌های فوق العاده در ایام و اعیاد رجب و شعبان خبر داد و اظهار داشت: خیلی از مردم دوست دارند در این ایام خاص در کنار مزار و مضجع شریف امیرالمومنین و سیدالشهدا باشند، در همین راستا تلاش کردیم اعزام‌های فوق العاده‌ای در نظر بگیریم تا به درخواست مشتاقان زیارت پاسخ مثبت دهیم.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان باید با مراجعه به دفا‌تر خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت نسبت به ارائه درخواست اعزام اقدام کنند، در خصوص نرخ اعزام‌‌های هوایی و زمینی گفت: نرخ اعزام هوایی به عتبات از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است و نرخ زمینی از ۹۸۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه روزانه ۴ هزار نفر اعزام می‌شوند، گفت: اعزام‌های گروهی حداکثر ۴۰ نفره صورت می‌گیرد و تمامی این گروه‌ها دارای پوشش بیمه‌ای و درمانی و اسکورت برای تامین امنیت‌شان برخوردار هستند.

وی با اشاره به دفا‌تر غیرمجازی که افراد را به عتبات اعزام می‌کنند و نسبت به رعایت حقوق آنها دقت لازم را رعایت نمی‌‌کنند، گفت: هشدار می‌دهیم و اعلام کرده‌ایم که برخوردهای لازم با آن‌ها صورت بگیرد. در حال‌حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ دفتر مجاز و تحت پوشش سازمان و حج و زیارت در کشور وجود دارد که ۶٠٠ دفتر در تهران مشغول به فعالیت است.

آقایی گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی از زائرین محترم تقاضا می‌کنیم سوغات خود را از بازار داخل کشور و با قیمت کمتر و با ضمانت خریداری کنند. قطعا این امر موجب پرهیز از انتقال ارز به خارج از کشور و توسعه و رونق بازار داخلی شده و از اهداف اصلی سازمان برای حمایت از کالای ایرانی است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان