تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

ادعای حمله هوایی اسرائیل به «پایگاه نیروهای ایرانی» در حلب تکذیب شد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای، گزارش‌های ادعایی مبنی بر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به «پایگاه نیروهای ایرانی» در حومه جنوبی حلب و نیز جنوب سوریه را تکذیب کرد.

رویداد۲۴-حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای، گزارش‌های ادعایی مبنی بر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به «پایگاه نیروهای ایرانی» در حومه جنوبی حلب و نیز جنوب سوریه را تکذیب کرد.بخش رسانه‌ای حزب‌الله لبنان، شنبه‌شب در بیانیه‌ای، اعلام کرد، آنچه برخی رسانه‌های الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی به نقل از رسانه‌های اسرائیلی و شورشیان سوری منتشر می‌کنند مبنی بر اینکه حمله‌ای اسرائیلی در حومه جنوبی حلب یا جنوب سوریه رخ داده، بی‌اساس است.

پیش‌تر گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»، وابسته به معارضان، مدعی شده بود که در منطقه‌ای از استان حلب که «گفته می‌شود نیروهای ایرانی و نیروهای مورد حمایت تهران در آن حضور دارند»، انفجاری رخ داده است.

این مرکز در عین حال اعلام کرده بود که دلیل انفجار هنوز مشخص نیست ولی احتمال می‌رود ناشی از حمله هوایی اسرائیل به این منطقه باشد.

هم‌زمان شبکه تلویزیونی «المیادین» به‌نقل از منابع میدانی تصریح کرد، اتصال سیم‌های برق در منطقه «جبل عزان» در حومه حلب موجب وقوع جرقه‌های قوی شده؛ امری که باعث شده گروه‌های شورشی ادعا کنند انفجار یا حمله‌ای هوایی در این منطقه رخ داده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان