تاریخ انتشار: ۰۶:۱۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

وزارت ورزش و جوانان دستگاه برتر در جهت «خدمات دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» شد

محمد علی شهیدی با ارسال تقدیر نامه ای خطاب به مسعود سلطانی فر ضمن اعلام انتخاب وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه برتر در جهت «خدمات دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت»، کسب این عنوان را به وی تبریک گفت.

رویداد۲۴- محمد علی شهیدی با ارسال تقدیر نامه ای خطاب به مسعود سلطانی فر ضمن اعلام انتخاب وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه برتر در جهت «خدمات دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت»، کسب این عنوان را به وی تبریک گفت.

متن کامل تقدیر نامه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرح است:

"جناب آقای مسعود سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام علیکم

ایثار و شهادت از مفاهیم و ارزش های متعالی اسلامی و دینی است که مومنان راستین و مجاهدان راه خدا با تقبل به آن به مقام رفیع «عند ربهم یرزقون» و نقاء الهی دست یافتند. شهادت طلبی و جانفشانی در راه خدا نشانه رشد و بالندگی و بصریت انسانی هایی عاشق و شیدای حق است آنان که با ایمان و معرفت، شجاعت و کرامت و عزت خود راه آزاد زیستن و حق طلبی و عدالت خواهی را ترسیم و مشعلی فروزان و الگویی ماندگار برای جامعه خود گشتند. بی شک هر عزم و تلاشی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این اسطوره های همیشه جاودان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شایسته تقدیر و قدردانی است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش های بی شائبه و اقدامات شایسته جنابعالی و همکاران پرتلاشتان در وزارت ورزش و جوانان، انتخاب آن وزارتخانه محترم را به عنوان دستگاه برتر در جهت «خدمات دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» تبریک عرض می نمایم.

موفقیت، بهروزی و توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران محترمان را از خدای متعال خواستارم. ان شاءالله

سیدمحمدعلی شهیدی"

منبع: برنا

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان