تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

برانکو و شفر در رؤیای سرگروهی

امشب با انجام آخرین بازی‌های گروه‌های سوم و چهارم لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، تکلیف سرگروه شدن یا نشدن سرخابی‌های پایتخت مشخص خواهد شد. این در حالی است که صعود هر دو تیم از گروه‌های مربوطه قطعی شده است.

رویداد۲۴-امشب با انجام آخرین بازی‌های گروه‌های سوم و چهارم لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، تکلیف سرگروه شدن یا نشدن سرخابی‌های پایتخت مشخص خواهد شد. این در حالی است که صعود هر دو تیم از گروه‌های مربوطه قطعی شده است. پرسپولیس از ساعت 19:30 امشب در چارچوب مسابقات گروه سوم پذیرای السد قطر در ورزشگاه آزادی، در دیداری با قضاوت «پررا کریشانتا» سریلانکایی‌ است و فقط اگر برنده این دیدار باشد، سرگروه خواهد شد. البته السد با 12 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از سرخ‌های تهرانی دارد و یک تساوی هم برای تیم ژاوی و مرتضی پورعلی گنجی در تهران کافی است تا سرگروهی را حفظ کند و حسن سرگروهی این است که تیم صاحب این امتیاز در نخستین مرحله حذفی، دیدار برگشت را در خانه‌اش انجام خواهد داد. 

شایان ذکر است که دیگر دیدار امشب این گروه بین الوصل امارات و نسف قارشی ازبکستان در دوبی به سبب قطعی بودن حذف هر دو تیم، تأثیری در سرنوشت گروه ندارد.
استقلال و احتمال رویارویی با ذوب آهن
استقلال نیز در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ آسیا، دغدغه‌ای برای سقوط ندارد اما اگر در پایان دیدار ساعت 20:15 امشب گروه چهارم قاره رتبه فعلی‌اش در صدر جدول این گروه را حفظ کند، این احتمال برایش شدت می‌گیرد که در یک‌هشتم نهایی روبه‌روی ذوب آهنی قرار گیرد که شانس دوم شدنش در گروه دوم مسابقات زیاد است. با این حال آبی‌های تهرانی از بازی با الدحیل قطر، صدرنشین گروه دوم نیز استقبال نمی‌کنند و در نتیجه امشب همه توان خود را در دیدار با الهلال عربستان به کار می‌گیرند. حذف قطعی الهلال و بی‌انگیزه بودن این تیم نامدار عربستانی (با وجود تکرار قهرمانی‌اش در لیگ داخلی) نکته دیگری است که مردان وینفرد شفر آلمانی را به کسب نتیجه‌ای خوب در دیدار امشب خوشبین می‌سازد. استقلال البته بدون امید ابراهیمی و روزبه چشمی که دو اخطاره‌اند و سید مجید حسینی که همچنان مصدوم است، به کویت محل برگزاری این مسابقه رفته است اما حضور مردان آماده‌ای مثل وریا غفوری، اسماعیلی، جپاروف، قربانی و نورافکن در اردوی آبی‌ها یک نقطه قوت برای آنان در راه کسب چهارمین پیروزی‌شان طی 8 مرتبه رویارویی با الهلال در تاریخ حیات دو باشگاه است.
دیگر مسابقه امشب گروه چهارم آسیا که العین امارات را به‌زمین الریان قطر می‌فرستد، در صورتی که با برد العین و شکست استقلال در کویت همراه شود، سرگروهی را از آبی‌ها خواهد گرفت و یاران عمر عبدالرحمان را با چنین عنوانی راهی مرحله حذفی خواهد کرد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان