تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

سعید مرتضوی در رودسر است؟/ ملاقات دو نماینده شمالی با قاضی صحت دارد؟/ نماینده لنگرود: منابع ضد انقلابی چرت و پرت می نویسند

لاهوتی نماینده لنگرود: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضد انقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت ها را می نویسند.
رویداد۲۴-لاهوتی نماینده لنگرود: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضد انقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت ها را می نویسند.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس می‌گوید: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضدانقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت‌ها را می‌نویسند.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر حضور سعید مرتضوی در رودسر که در آن جزئیات حضور وی در گیلان منتشر شده بود این خبر از سوی نماینده گیلان تکذیب شد.

یک کانال فعال در زمینه مسائل منطقه گیلان مدعی شده بود که «سعید مرتضوی در ویلای یکی از قضات رودسری قوه قضائیه به اتفاق مادر و همسر و دو فرزندش در رحیم آباد شهرستان رودسرو املش حضور دارند!»

این کانال همچنین از دو تن از نمایندگان نام برده و نوشته بود: «دیشب هم چند نفر از نمایندگان استان گیلان با وی ملاقات کردند آقای عباسی و لاهوتی هم حضور داشتند و پس از تمام شدن ملاقات آقایان نماینده یک راست عازم تهران شدند»

در این رابطه لاهوتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضد انقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت ها را می نویسند.گروه خونی من با سعید مرتضوی نمی‌خواند و 5 سال است که رنگ ایشان را ندیدم و اگر ایشان را ببینم مسیرم را عوض خواهم کرد.


نظرات شما
پیشخوان