قائم مقام مديرعامل گروه سايپا خبر داد:
افزايش مطلوب رضايت مشتريان از خدمات امداد نوروزي سال 97
قائم مقام مديرعامل گروه سايپا در امور خدمات پس از فروش از افزايش مطلوب رضايت مشتريان در طرح خدمات امدادي نوروز امسال خبر داد.
رویداد۲۴- قائم مقام مديرعامل گروه سايپا در امور خدمات پس از فروش از افزايش مطلوب رضايت مشتريان در طرح خدمات امدادي نوروز امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سايپايدك، دكتر اردشير اميني اظهار كرد: در حوزه سنجش نظرات امدادخواهان، ميزان رضايت تمام دريافت كنندگان خدمات امدادي مورد سنجش و ارزيابي قرار گرفت كه در نتيجه آن، شاخصهاي ميزان رضايت از زمان و كيفيت امداد رساني نسبت به سال گذشته روند افزايشي مطلوبي داشته است.
اميني گفت: در طرح امداد نوروزي امسال، هيچ موردي مبني بر ايراد فراگير در محصولات گروه سايپا وجود نداشت كه نشان دهنده افزايش سطح كيفي قطعات و محصولات است.
مديرعامل سايپايدك در ادامه ضمن تشكر از تلاشهاي تمام دست اندركاران اجراي طرح امداد نوروزي گروه سايپا، يادآور شد: بر اساس اعلام منابع رسمي، با وجود افزايش 15 درصدي سفرهاي نوروزي، تقاضا براي دريافت خدمات امدادي در مقايسه با سال گذشته افزايش معناداري نداشته است. اجراي طرح خدمات و بازديد پيش از سفر، تامين به موقع قطعات در شبكه نمايندگيها و عامليتها، استفاده از سيستمهاي ارتباطي آنلاين، اطلاع رسانيهاي هدف دار به مشتريان در خصوص رعايت قوانين و مقررات رانندگي و نكات فني، توجه مردم به رعايت قوانين و تلاشهاي پليس راهور از جمله موارد موثر در عدم افزايش درخواست عمليات امدادي بوده است.
قائم مقام مديرعامل گروه سايپا تاكيد كرد: در طول اجراي طرح، گروههاي ارزيابي،كنترل و نظارت بر اجراي طرح به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد امدادگران و شبكه نمايندگيها را مورد پايش قرار دادند و شناخت و برطرف كردن نقاط قابل بهبود در حين اجراي طرح مورد توجه قرار گرفت.
اميني گفت: در تعطيلات نوروز امسال، پذيرش خودرو در نمايندگيهاي سايپا در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با كاهش 38 درصدي روبرو بود كه نشاندهنده توجه گروه سايپا به افزايش كيفيت محصولات است. همچنين درخواست ارائه خدمات به خودروهاي تحت پوشش گارانتي با 16 درصد كاهش مواجه بود.
مديرعامل سايپايدك همچنين از زحمات شبكه نمايندگيها، امدادگران و انجمنهاي صنفي نمايندگيها در اجراي موفق طرح امداد نوروزي گروه سايپا قدرداني كرد.
به گزارش روابط عمومي سايپايدك، دكتر اردشير اميني اظهار كرد: در حوزه سنجش نظرات امدادخواهان، ميزان رضايت تمام دريافت كنندگان خدمات امدادي مورد سنجش و ارزيابي قرار گرفت كه در نتيجه آن، شاخصهاي ميزان رضايت از زمان و كيفيت امداد رساني نسبت به سال گذشته روند افزايشي مطلوبي داشته است.
اميني گفت: در طرح امداد نوروزي امسال، هيچ موردي مبني بر ايراد فراگير در محصولات گروه سايپا وجود نداشت كه نشان دهنده افزايش سطح كيفي قطعات و محصولات است.
مديرعامل سايپايدك در ادامه ضمن تشكر از تلاشهاي تمام دست اندركاران اجراي طرح امداد نوروزي گروه سايپا، يادآور شد: بر اساس اعلام منابع رسمي، با وجود افزايش 15 درصدي سفرهاي نوروزي، تقاضا براي دريافت خدمات امدادي در مقايسه با سال گذشته افزايش معناداري نداشته است. اجراي طرح خدمات و بازديد پيش از سفر، تامين به موقع قطعات در شبكه نمايندگيها و عامليتها، استفاده از سيستمهاي ارتباطي آنلاين، اطلاع رسانيهاي هدف دار به مشتريان در خصوص رعايت قوانين و مقررات رانندگي و نكات فني، توجه مردم به رعايت قوانين و تلاشهاي پليس راهور از جمله موارد موثر در عدم افزايش درخواست عمليات امدادي بوده است.
قائم مقام مديرعامل گروه سايپا تاكيد كرد: در طول اجراي طرح، گروههاي ارزيابي،كنترل و نظارت بر اجراي طرح به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد امدادگران و شبكه نمايندگيها را مورد پايش قرار دادند و شناخت و برطرف كردن نقاط قابل بهبود در حين اجراي طرح مورد توجه قرار گرفت.
اميني گفت: در تعطيلات نوروز امسال، پذيرش خودرو در نمايندگيهاي سايپا در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با كاهش 38 درصدي روبرو بود كه نشاندهنده توجه گروه سايپا به افزايش كيفيت محصولات است. همچنين درخواست ارائه خدمات به خودروهاي تحت پوشش گارانتي با 16 درصد كاهش مواجه بود.
مديرعامل سايپايدك همچنين از زحمات شبكه نمايندگيها، امدادگران و انجمنهاي صنفي نمايندگيها در اجراي موفق طرح امداد نوروزي گروه سايپا قدرداني كرد.