تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷

صحبت‌های قاضی‌پور در صحن علنی مناسب نبود/ اگر قانون را اجرا می‌کردیم چنین هرج و مرجی در بازار به وجود نمی‌آمد

مسعود پزشکیان در انتهای نشست علنی مجلس که به طرح سوال علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داشت به حواشی ایجاد شده در جریان طرح سوال‌ها واکنش نشان داد.

رویداد۲۴-مسعود پزشکیان در انتهای نشست علنی مجلس که به طرح سوال علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داشت به حواشی ایجاد شده در جریان طرح سوال‌ها واکنش نشان داد.مسعود پزشکیان در انتهای نشست علنی مجلس که به طرح سوال علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داشت با اشاره به حواشی ایجاد شده در جریان طرح سوال اول اظهار داشت: صحبت‌هایی که آقای قاضی‌پور در ابتدا داشتند مناسب نبود و بهتر بود که چنین مسائلی را مطرح نمی‌کردند.

وی وزیر بهداشت را خطاب قرار داد و گفت: با این حال در فاز دوم و آ‌نجا که کلیت مجلس را خطاب قرار می‌دادید هم صحبت درستی مطرح نشد و بهتر بود که این مسائل مطرح نمی‌شد.

نائب رئیس ملجس شورای اسلامی با بیان اینکه به علت موضع شخصی خود در این بحث ورود نکرده است، یادآور شد: با این حال واقعیت این است اگر قانون را اجرا می‌کردیم نه وزارت بهداشت به این وضع امروز گرفتار می‌شد و نه چنین هرج و مرجی در بازار به وجود می‌آمد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس به خصوص کمیسیون بهداشت و درمان آ‌نچه نوشته در چارچوب قانون و به نظر بنده علمی و کارشناسی است اما متاسفانه به آن عمل نشده است.

نماینده اصلاح‌طلب تبریز در مجلس یادآور شد: البته در این مورد هم حق با شما است و در بخشی ما مقصر هستیم چرا که اگر می‌ایستادیم و اجازه نمی‌دادیم خلاف کنند چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان