تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل تشریفات ریاست جمهوری به باشگاه پرسپویس رفت

مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز سه‌شنبه، در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رویداد۲۴-مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز سه‌شنبه، در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت. در جریان این ملاقات، سرپرست باشگاه پرسپولیس مجددا از بهمن حسین‌پور مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به جهت پیگیری‌ها و کمک‌هایش، در جریان حل پرونده اختلاف و بدهی با باشگاه ریزه اسپور تقدیر و تشکر کرد.

بیلگین آیگول یکی از بازرگانان و فعالان اقتصادی ترکیه نیز حسین‌پور را همراهی می‌کرد که همین امر فرصتی را فراهم آورد تا حمیدرضا گرشاسبی درباره امکان همکاری‌های اقتصادی و ورزشی و فعالیت‌های درآمدساز در حوزه فوتبال و باشگاه‌داری، با وی به گفت‌وگو بنشیند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
معاون تشریفات رئیس جمهور گفته : آقای روحانی برای صرفه جویی در هزینه ها به همراه 6 نفر به نیویورک سفر کرده ! و در ادمه به یک لشکری که به دستور دولت و با هزینه از بیت المال به عنوان تیم حفاظت ، تشریفات ، رسانه ای و ... در این سفر رئیس جمهور را همراهی کردند اشاره نموده ولی با فرافکنی آنها را جزء هیأت همراه رئیس جمهور محاسبه نکرده و از بیان تعداد آنها نیز خودداری نموده تا میزان هزینه های سفر روشن نشود ! جای تأسف است دولتی که همواره از شفافیت دم می زند شایسته بود هزینه های سفر خود را به ملت اعلام و شفاف سازی کند نه اینکه با فرافکنی از اعلام آن خودداری و برای جلوگیری از افشاء ولخرجی های خود نماینده مردم را تهدید کند !!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان